Zobacz temat
RC P³ock :: Modele RC :: Relacje z budowy
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 go¶æ(ci)
 Drukuj temat
URSUS 3XL- moja platforma FPV
atom
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07.06.2011 18:57
Awatar

modelarz


Postów: 50
Data rejestracji: 26.04.10

Witam Wszystkich serdecznie!

Nie zapomnê czasów kiedy to po raz pierwszy zamontowa³em chiñsk± kamerkê na moim WingDragonie i odtworzy³em nastêpnie zapisany film, choæ... minê³o ju¿ prawie dwa lata. Chocia¿ by³ on marnej jako¶ci to rado¶æ z efektów by³a ogromnaSmile Pierwszy raz ujrza³em widok na moje podwórko i okolicê z lotu ptaka. Dostrzeg³em wtedy now± drogê rozwoju dla swojego hobby. Po d³u¿szym zastanowieniu zdecydowa³em siê na budowê porz±dnej platformy do nagrywania filmów. Po wielu wieczorach przemy¶leñ i analizach forów internetowych zdecydowa³em siê na zakup samolotu URSUS XXL zaprojektowanego przez Marka Rokowskiego o docelowej rozpiêto¶ci 2,2m. Mnóstwo informacji i linków jest na stronie www.napolskimnieb... W tytule napisa³em "3XL" a to dlatego ¿e zwiêkszy³em rozpiêto¶æ do 2,5mSmile Budowê rozpocz±³em w po³owie pa¼dziernika ubieg³ego roku. Teraz zaawansowanie jest na poziomie 80%. Choæ trwa to leniwie d³ugo to staram siê budowaæ samolot najdok³adniej jak tylko potrafiêSmile

Zatem przedstawiam Wam relacjê z budowy mojej platformy FPV.

Na pocz±tek zdjêcie nie mojego autorstwa przedstawiaj±ce zawarto¶æ zestawu. Jednym s³owem WSZYSTKO co potrzebne jest do budowy p³atowca.

img194.imageshack.us/img194/7630/94850519.jpg


Poni¿sze zdjêcia przedstawiaj± budowê szkieletu kad³uba

img6.imageshack.us/img6/48/1640x480z.jpg

img268.imageshack.us/img268/8711/2640x480w.jpg

img9.imageshack.us/img9/6391/3640x480co.jpg

img143.imageshack.us/img143/2224/4640x480c.jpg

img687.imageshack.us/img687/6669/5640x480w.jpg


Przyklejanie szkieletu do podstawy i boków kad³uba wyciêtych z pianki EPP.

img15.imageshack.us/img15/9813/6640x480kj.jpg

img97.imageshack.us/img97/3287/9640x480b.jpg

img834.imageshack.us/img834/9793/14640x480.jpg

img857.imageshack.us/img857/3658/15640x480p.jpg

img841.imageshack.us/img841/2051/16640x480i.jpg


Zrezygnowa³em z k±towych bagnetów z zestawu na rzecz prostych wykonanych z listew sosnowych. Poni¿ej bagnety w czasie klejenia.

img580.imageshack.us/img580/4796/7640x480s.jpg


Nadszed³ czas na skrzynki bagnetowe.

img853.imageshack.us/img853/5092/8640x480.jpg


Klejenie przodu kad³uba.

img713.imageshack.us/img713/6521/13640x480.jpg

img52.imageshack.us/img52/1792/18640x480.jpg


No i czas na centrop³at.

img10.imageshack.us/img10/5751/10640x480y.jpg

img708.imageshack.us/img708/1559/11640x480e.jpg

img854.imageshack.us/img854/2433/12640x480.jpg

img815.imageshack.us/img815/5812/17640x480.jpg

img802.imageshack.us/img802/4488/21640x480.jpg


Wstêpny szkic pod belki ogonowe.

img829.imageshack.us/img829/6678/22640x480n.jpg

img835.imageshack.us/img835/4247/23640x480.jpg


Poni¿ej belki z wklejonymi w³óknami szklanymi oraz przygotowane przed³u¿enie skrzyd³a.

img199.imageshack.us/img199/6726/19640x480.jpg


Przed³u¿one skrzyd³o z nie wklejonymi jeszcze skrzynkami.

img41.imageshack.us/img41/3447/20640x480w.jpg


Poni¿ej centrop³at z zamocowanymi belkami, SW i SKx2Smile symetria oczywi¶cie zachowana

img849.imageshack.us/img849/6715/24640x480.jpg


Mocowania serw w trakcie tworzenia

img804.imageshack.us/img804/5933/25640x480x.jpg


Wstêpna przymiarka serw

img607.imageshack.us/img607/8643/26640x480.jpg


Przewody serw w trakcie zarabiania wtyków

img204.imageshack.us/img204/613/27640x480.jpg

img62.imageshack.us/img62/2119/29640x480n.jpg


A oto mój patent na zrobienie kana³u dla przewodów w centrop³acie- prowadnica+gor±ca rurka

img38.imageshack.us/img38/1696/32640x480u.jpg

img11.imageshack.us/img11/5305/31640x480h.jpg


No i ci±gniemy elektrykêSmile Zainstalowa³em wiêcej przewodów dla o¶wietleniaSmile

img534.imageshack.us/img534/7291/28640x480w.jpg

img200.imageshack.us/img200/2387/30640x480m.jpg

img215.imageshack.us/img215/8836/33640x480.jpg

img3.imageshack.us/img3/7247/34640x480u.jpg

img42.imageshack.us/img42/6759/35640x480.jpg


Wszystkie kabelki ju¿ na swoim miejscuSmile

img31.imageshack.us/img31/4056/37640x480i.jpg


Wnêtrze kad³uba

img825.imageshack.us/img825/5264/36640x480.jpg


Jedna z najwa¿niejszych czynno¶ci- klejenie centrop³ata do kad³uba

img705.imageshack.us/img705/7775/38640x480.jpg


Wymy¶li³em sobie takie drewniane chassis dla elektroniki- pó¼niej wszystko bêdzie wsuniête do kad³uba pod centrop³at, w razie czego ³atwy demonta¿Smile

img16.imageshack.us/img16/8444/39640x480.jpg


Przygotowywanie otworów w skrzydle pod mocowania serw

img69.imageshack.us/img69/7516/40640x480.jpg

img204.imageshack.us/img204/2839/41640x480.jpg


Monta¿ serw

img863.imageshack.us/img863/737/42640x480.jpg


Przygotowane zarobione przed³u¿acze serw do wklejenia w skrzyd³a

img101.imageshack.us/img101/4435/43640x480.jpg


Czas na goleñ przedni±- tu sklejkowa p³yta na której bêdzie osadzona mechanika

img696.imageshack.us/img696/7260/44640x480.jpg


Mocowanie trzpienia goleni wykona³em z tarnamidu- powinno trzymaæWink

img195.imageshack.us/img195/1696/45640x480.jpg


Kó³ko przednie z resorem

img703.imageshack.us/img703/1412/46640x480h.jpg

img836.imageshack.us/img836/5441/47640x480h.jpg

img802.imageshack.us/img802/9454/48640x480.jpg

img843.imageshack.us/img843/7204/49640x480.jpg


Testowanie goleni za pomoc± serwotestera

img6.imageshack.us/img6/8097/50640x480.jpg


Testowanie serw lotek

img88.imageshack.us/img88/4052/52640x480.jpg


Poniewa¿ konstrukcja kad³ub-centrop³at-belki wydawa³a mi siê zbyt "wiotka", postanowi³em dorobiæ zastrza³y z listew sosnowych.

img232.imageshack.us/img232/8628/54640x480.jpg


Wstêpna przymiarka

img197.imageshack.us/img197/9532/55640x480t.jpg


By³ to trafiony pomys³. Zastrza³y dobrze usztywni³y konstrukcjêSmile


Poni¿sze zdjêcia przedstawiaj± mój patent na ukrycie po³±czeñ elektrycznych skrzyde³ z kad³ubem. Skrzynki zamykane s± na ma³e magnesy neodymowe.

img827.imageshack.us/img827/8618/56640x480.jpg

img198.imageshack.us/img198/3159/57640x480l.jpg

img195.imageshack.us/img195/2238/58640x480.jpg


Popychacze serw w przygotowaniu

img828.imageshack.us/img828/4893/59640x480.jpg


Testy lotek.

img851.imageshack.us/img851/8154/60640x480.jpg


Przygotowanie ty³u kad³uba pod mocowanie silnika- uwaga drastyczneWink

img219.imageshack.us/img219/5315/61640x480.jpg

img96.imageshack.us/img96/6128/62640x480h.jpg

img26.imageshack.us/img26/8202/63640x480.jpg


Wrêga silnika ma wymiary 7x8 cm. Konieczne by³o wykonanie kieszeni w spodniej czê¶ci kad³uba.

img843.imageshack.us/img843/2024/64640x480.jpg


Wrêga przed wklejeniem...

img89.imageshack.us/img89/4354/65640x480z.jpg


...i w trakcie klejenia. U¿y³em sporej ilo¶ci ¿ywicy, a dziêki wspomnianej wy¿ej kieszeni wrêga silnika bardzo mocno trzyma siê resztySmile

img692.imageshack.us/img692/4691/66640x480.jpg


Magnesy neodymowe ³±cz±ce skrzyd³a z kad³ubem jeszcze przed klejeniem.

img857.imageshack.us/img857/958/67640x480.jpg


Sklejkowa p³yta podwozia w przygotowaniu

img51.imageshack.us/img51/7845/68640x480.jpg


Plastikowe mocowania rury podwozia

img9.imageshack.us/img9/9144/69640x480f.jpg


Aluminiowa rura podwozia z zamontowanymi ko³ami

img861.imageshack.us/img861/9299/71640x480.jpg


I podwozie skompletowaneSmile

img233.imageshack.us/img233/1659/70640x480.jpg


Ehhhh no i w koñcu relacja do¶cignê³a stan faktyczny samolotu. Zdjêcia bêd± teraz przesy³ane na bie¿±co w miarê postêpówSmile

Poniewa¿ sprawa gwarancji zasilania dla odbiornika oraz serw jest spraw± kluczow±, samolot bêdzie posiada³ uk³ad power managera. Poniewa¿ fabryczne urz±dzenia s± dosyæ drogie, jako do¶wiadczony elektronik postanowi³em zaprojektowaæ i wykonaæ bardzo prosty uk³ad managera, który przejmuje pr±d zasilaj±cy dla serw odci±¿aj±c tym samym linie odbiornika oraz zawiera dwa modu³y BEC. W stanie normalnej pracy uk³ady te pracuj± razem, w razie awarii któregokolwiek akumulatora (g³ówny lub rezerwowy) b±d¼ jednego z uk³adów BEC zasilanie jest nadal zapewnione.
Poni¿ej zdjêcia. Zastosowa³em p³ytkê uniwersaln±Smile

img40.imageshack.us/img40/5592/72640x480.jpg

img37.imageshack.us/img37/7104/73640x480.jpg

img225.imageshack.us/img225/5466/74640x480.jpg


Power manager w trakcie testów

img263.imageshack.us/img263/5631/75640x480.jpg


Przymiarka do opisanego wcze¶niej drewnianego chassis

img842.imageshack.us/img842/600/76640x480.jpg


A tu po zamontowaniu dwóch BEC-ów

img17.imageshack.us/img17/9348/77640x480.jpg


Umieszczenie na próbê w kad³ubie, wszystko graSmile

img823.imageshack.us/img823/3189/78640x480.jpg


Regler w trakcie przed³u¿ania przewodów zasilaj±cych

img215.imageshack.us/img215/7347/79640x480.jpg


Jak siê okaza³o, 12" ¶mig³o Master AirScrew wymaga³o wywa¿enia

img52.imageshack.us/img52/5231/80640x480.jpg


Poni¿ej kolejne chassis tym razem dla regulatora

img20.imageshack.us/img20/6245/81640x480.jpg


Po przyklejeniu na wêglowe ko³ki za pomoc± CA do kad³uba

img24.imageshack.us/img24/1012/82640x480.jpg


Oraz z zamontowanym regulatorem. Ca³o¶æ na rzep plus opaski nylonowe. W przysz³o¶ci ca³o¶æ bêdzie przykryta plastikowym cylindrem tworz±cym tunel- przep³ywaj±ce powietrze bêdzie ch³odziæ regulator.

img39.imageshack.us/img39/1015/83640x480.jpg

img90.imageshack.us/img90/2046/84640x480.jpg


Lutowanie z³±czy wysokopr±dowych do regulatora i akumulatora- co¶ za czym nie przepadam, dla mojej transformatorówki lutowanie takich objêto¶ci miedzi to prawdziwe wyzwanieWink

img830.imageshack.us/img830/679/85640x480.jpg

img23.imageshack.us/img23/5062/86640x480.jpg


No i znowu¿ pl±tanina kabliSmile

img832.imageshack.us/img832/5923/87640x480.jpg


Czas zabraæ siê za pokrywê odbiornika. Wykonana zosta³a z listew balsowych i forniru. Zamykana na ma³e magnesiki neodymowe.

img10.imageshack.us/img10/6556/88640x480.jpg

img825.imageshack.us/img825/8113/89640x480.jpg

img163.imageshack.us/img163/6964/90640x480.jpg

img189.imageshack.us/img189/38/91640x480.jpg


Kabinka zosta³a wykonana z epp- odpowiednio wyciête elementy by³y zawarte w zestawie.

img535.imageshack.us/img535/2333/92640x480.jpg

img607.imageshack.us/img607/9037/93640x480.jpg

img12.imageshack.us/img12/8892/94640x480.jpg

img204.imageshack.us/img204/3313/95640x480.jpg


Kabinkê pomalowa³em na czarno. A ca³y samolocik prezentuje siê tak:

img231.imageshack.us/img231/2826/96640x480.jpg

img28.imageshack.us/img28/4541/97640x480.jpg

img39.imageshack.us/img39/769/98640x480.jpg

img715.imageshack.us/img715/6862/99640x480.jpg

img64.imageshack.us/img64/7461/100640x480.jpg

img837.imageshack.us/img837/5915/101640x480.jpg


Do wykonania pozosta³a jeszcze os³ona regulatora i malowanieSmile


A poni¿ej filmik z testu naziemnego.

http://www.youtub...kCLABZBW5U

YouTube Video



To na razie tyleSmile

Dobranoc
Edytowane przez stawoj dnia 11.07.2011 22:11
Aparatury: Spektrum Dx5e 2.4GHz, E-Sky ET4 2.4GHz, Copterx CX-CT6A 2.4GHz, Turnigy 9X V2 + FrSky
Modele: WD Sportster (tuning), Lama V4, Big Lama, TT Mini Titan E325, EPP FPV, Ursus, YAK 54 1.7m, DHC-2 Beaver
 
atom
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11.07.2011 22:06
Awatar

modelarz


Postów: 50
Data rejestracji: 26.04.10

Proszê komentowaæWink
Aparatury: Spektrum Dx5e 2.4GHz, E-Sky ET4 2.4GHz, Copterx CX-CT6A 2.4GHz, Turnigy 9X V2 + FrSky
Modele: WD Sportster (tuning), Lama V4, Big Lama, TT Mini Titan E325, EPP FPV, Ursus, YAK 54 1.7m, DHC-2 Beaver
 
Andy
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11.07.2011 23:51
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Nooooo, przyznam, ¿e wyszed³ Tobie bardzo fajny model. Tym bardziej, ¿e jest to "kawa³ek modelu". Ciekawa konstrukcja i ciekawe zastosowane przez Ciebie rozwi±zania. No i to co równie¿ istotne - gratulacje za precyzjê wykonania.
Trzymam kciuki za test powietrzny.
Edytowane przez Andy dnia 11.07.2011 23:52
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
stawoj
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12.07.2011 00:02
modelarz


Postów: 1361
Data rejestracji: 18.05.08

Jak wyszed³ wagowo ?
 
atom
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 12.07.2011 08:31
Awatar

modelarz


Postów: 50
Data rejestracji: 26.04.10

Witam,

Waga gotowego do lotu ale bez wyposa¿enia FPV to dok³adnie 2,430kg. Powierzchnia rzutu prostopad³ego to oko³o 76dm2, co daje obci±¿enie 32g/dm2. Powinno byæ dobrzeSmile
Aparatury: Spektrum Dx5e 2.4GHz, E-Sky ET4 2.4GHz, Copterx CX-CT6A 2.4GHz, Turnigy 9X V2 + FrSky
Modele: WD Sportster (tuning), Lama V4, Big Lama, TT Mini Titan E325, EPP FPV, Ursus, YAK 54 1.7m, DHC-2 Beaver
 
robloz
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 12.07.2011 08:44
Awatar

Moderator


Postów: 2369
Data rejestracji: 19.05.08

Fajna relacja. Mam tylko propozycjê, aby¶ zamontowa³ amortyzator na popychaczu przedniego podwozia lub serwo z metalowymi trybami. Przy tej wadze to mo¿esz czêsto wymieniaæ zêbatki w serwie.
Edytowane przez robloz dnia 12.07.2011 08:45
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Piotr K
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 12.07.2011 08:47
Awatar

modelarz


Postów: 294
Data rejestracji: 23.10.10

Fantastyczna relacja z budowy i model robi wra¿enie.Mistrzostwo ¦wiata!!!
Piotr Kubiak
 
atom
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12.07.2011 09:28
Awatar

modelarz


Postów: 50
Data rejestracji: 26.04.10

robloz napisa³/a:
Fajna relacja. Mam tylko propozycjê, aby¶ zamontowa³ amortyzator na popychaczu przedniego podwozia lub serwo z metalowymi trybami. Przy tej wadze to mo¿esz czêsto wymieniaæ zêbatki w serwie.


Serwo na goleni przedniej posiada metalowe tryby, jest to TP MG90. Dodatkowo na stalowym popychaczu wykona³em kompensacjê, sprawdzi³em dzia³anie- amortyzuje dobrzeSmile
Aparatury: Spektrum Dx5e 2.4GHz, E-Sky ET4 2.4GHz, Copterx CX-CT6A 2.4GHz, Turnigy 9X V2 + FrSky
Modele: WD Sportster (tuning), Lama V4, Big Lama, TT Mini Titan E325, EPP FPV, Ursus, YAK 54 1.7m, DHC-2 Beaver
 
SlavikS
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12.07.2011 10:08
Awatar

Administrator


Postów: 2230
Data rejestracji: 20.05.08

Fachowa robota i ¶wietna relacja z budowy - gratulacje !!!!
Nie wiem czy dobrze zrobi³e¶ rezygnuj±c ze wzniosu p³ata. Jako platforma do FPV by³aby stabilniejsza - takie mam wra¿enie. Zobaczysz po oblocie. W razie czego to chyba raczej niewielka przeróbka.
Ciekaw jestem malowania.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
atom
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 12.07.2011 15:55
Awatar

modelarz


Postów: 50
Data rejestracji: 26.04.10

SlavikS napisa³/a:
Nie wiem czy dobrze zrobi³e¶ rezygnuj±c ze wzniosu p³ata. Jako platforma do FPV by³aby stabilniejsza - takie mam wra¿enie. Zobaczysz po oblocie.


Wiesz d³ugo siê zastanawia³em czy zostawiæ wznios czy nie. Nie zabrzmi to technicznie ale bez wzniosu po prostu bardziej mi siê podoba. My¶lê ¿e podczas lotu skrzyd³a delikatnie wygiête w ³uk bêd± minimalnie stabilizowa³y lot. No ale w³a¶nie pierwszy oblot bêdzie decyduj±cy. Dzi¶ jest ³adna pogoda tylko delikatnie wieje wiêc mo¿e spróbujê. SC jest ok 7cm od natarcia czyli ok 29% d³ugo¶ci ciêciwy, czy to jest wystarczaj±ce to siê oka¿e. Je¶li chodzi o malowanie to od spodu dla lepszej widoczno¶ci bêdzie szachownica- czê¶ciowo ju¿ jest namalowana. Czarno pomalowany nos przypomina prom kosmicznySmile Co do kad³uba i skrzyde³ w górnej czê¶ci to jeszcze nie wiem, ale musi to byæ wyra¼ny kolor. No i chcia³bym umie¶ciæ jakie¶ fajne napisySmile

Pozdrawiam!
Aparatury: Spektrum Dx5e 2.4GHz, E-Sky ET4 2.4GHz, Copterx CX-CT6A 2.4GHz, Turnigy 9X V2 + FrSky
Modele: WD Sportster (tuning), Lama V4, Big Lama, TT Mini Titan E325, EPP FPV, Ursus, YAK 54 1.7m, DHC-2 Beaver
 
Andy
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 23.12.2011 18:33
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Noooo, "Panie Atom" - minê³o pó³ roku (no niemal¿e), a gdzie jaki¶ dokument z oblotu?
A konkurencja nie ¶pi:

YouTube Video


YouTube Video


Produkcja sklepu "Na Polskim Niebie" Marka Rokowskiego http://www.pfmrc....hp?t=29480

W sumie to chyba dobre rozwi±zanie dla Bieniasa - Smile

Nie wiem dlaczego. ale co¶ mnie wziê³o na rozgl±danie siê za jakim¶ EPA. Wink
Edytowane przez Andy dnia 23.12.2011 18:42
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
atom
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 29.12.2011 18:18
Awatar

modelarz


Postów: 50
Data rejestracji: 26.04.10

Tak tak Andy, minê³o ju¿ sporo czasu a nic nie pisa³em co dalej z moim Ursusem.... Otó¿ po¶piech sprawi³ ¿e zamiast startowaæ z ziemi to spróbowa³em z rêki. Dr±¿ek gazu na 2/3 i do przodu. Jednak prêdko¶æ z jak± rzuci³em samolot okaza³a siê za niskaFrown. W konsekwencji model uderzy³ w ziemiê lewym skrzyd³em i z³ama³ siê bagnet. Poniewa¿ zosta³ on wklejony w skrzynkê skrzyd³a, niemo¿liwe by³o wyjêcie z niej pozosta³ej czê¶ci bagnetu. Planujê w wolnej chwili zakupiæ odpowiednie czê¶ci u Marka R. Na razie jednak nie mam na to czasuSad Gdybym pomy¶la³ wcze¶niej to nie wkleja³bym tego bagnetu, móg³bym go wtedy bez problemu wymieniæ na nowy, a tak to muszê odbudowaæ skrzyd³o. Dobrze ¿e kad³ub nie ma ¶ladów uszkodzeñ.

Pozdrawiam
Aparatury: Spektrum Dx5e 2.4GHz, E-Sky ET4 2.4GHz, Copterx CX-CT6A 2.4GHz, Turnigy 9X V2 + FrSky
Modele: WD Sportster (tuning), Lama V4, Big Lama, TT Mini Titan E325, EPP FPV, Ursus, YAK 54 1.7m, DHC-2 Beaver
 
atom
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 29.12.2011 18:19
Awatar

modelarz


Postów: 50
Data rejestracji: 26.04.10

...a Ursusa zastêpuje mi obecnie platforma EPP FPVSmile

O! taka w³a¶nie http://www.hobbyk...duct=14465
pozdrawiam
Edytowane przez atom dnia 29.12.2011 18:25
Aparatury: Spektrum Dx5e 2.4GHz, E-Sky ET4 2.4GHz, Copterx CX-CT6A 2.4GHz, Turnigy 9X V2 + FrSky
Modele: WD Sportster (tuning), Lama V4, Big Lama, TT Mini Titan E325, EPP FPV, Ursus, YAK 54 1.7m, DHC-2 Beaver
 
Andy
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 29.12.2011 20:13
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Jednak prêdko¶æ z jak± rzuci³em samolot okaza³a siê za niska

- no to pech straszny. Ja gaz ustawi³bym na 100% - dopiero do przodu i w górê - w sumie tak robi³em ze swoj± Cessn±.
No nic, czekamy na naprawê i ponowne ulotnienie.


Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Bienias
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 30.12.2011 15:28
Awatar

modelarz


Postów: 369
Data rejestracji: 07.07.10

Andy Epp ma niestety wagê du¿±. Wzi±³em model ze skrzyd³ami z EPO i plastikowym kad³ubem (czê¶ci du¿o l¿ejsze) a i tak ciê¿ko wysz³o, model jest ceg³owaty i szybowanie jest, ale zawsze w kierunku ziemiiSmile Nie lata sie nim jak Easy Gliderem. A co do produkcji "Na polskim niebie" to z ogromn± przyjemno¶ci± zaopiekowa³bym siê skrzyd³em, które nazywa siê chyba VEGA. Poczya³em o nim i poogl±da³em jak ludzie nim lataj± i je¶li co¶ stanie siê z moim FPV Raptorem to Vega zago¶ci w mojej modelarskiej piwnicy.
Edytowane przez Bienias dnia 30.12.2011 15:29
Bienias fan RC i 3D.

www.fpvplock.tk -moj blog
 
www.fpvplock.tk
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Moja ma³a modelarnia Inne 5 30.10.2017 18:12
Moja 1 P-40 Modele ESA, budowa i naprawa modeli 23 28.04.2017 23:12
Moja ESA ewolucja Modele ESA, budowa i naprawa modeli 3 11.03.2013 11:37
moja pierwsza platforma Modele FPV 12 26.04.2012 12:57
Platforma FPV Relacje z budowy 12 16.03.2012 13:37
statystyka