Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 go¶æ(ci)
 Drukuj temat
Kitten J 3
krzysiek11
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28.07.2019 20:50
Awatar

modelarz


Postów: 433
Data rejestracji: 27.09.14

Witam jak w temacie problem polega na tym ¿e model powoli krêci beczkê w lewo przy prostoliniowym locie, za bardzo nie pomaga ustawienie trymeru w prawo nie ma znaczenia cz na wolnych czy na szybkich obrotach silnika gdzie¶ jest ma³y b³±d który mi umyka wstawiê parê fotek mo¿ne kto¶ co¶ wy³apie Frown
te prêty na skrzyd³ach s± w calu wyeliminowania ze które¶ skrzyd³o jest zwichrowane
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kitenbok1.jpg
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kitenbok.jpg
z przodu te¿ wygl±da równo
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kitenprzud.jpg
Nie jestem pewien sk³onu silnika ale raczej wtedy by skrêca³ lub zadziera³ nosa
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kitensklon1.jpg
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kitensklon.jpg
a on z uporem krêci beczkê, powiesi³em równie¿ go na sznurku my¶l±c ¿e lewa strona ciê¿sza wisi równiutko pomocy Sad
Edytowane przez krzysiek11 dnia 04.08.2021 17:06
 
AQUARIUS
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28.07.2019 21:04
Awatar

Moderator


Postów: 1746
Data rejestracji: 07.10.08

A to nie moment od silnika go wykrêca? Nie mo¿esz tego zniwelowaæ trymerem lotek? no mo¿e wiêkszy k±t silnika w prawo daj. Fajny model. Czemu nie ma relacji z budowy na forun?Angry
Edytowane przez AQUARIUS dnia 28.07.2019 21:05
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
 
krzysiek11
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 29.07.2019 21:00
Awatar

modelarz


Postów: 433
Data rejestracji: 27.09.14

Faktycznie Robert ze S³awkiem wspominali o tym, tylko mi to gdzie¶ po drodze uciek³o Shock
trymerem nie za bardzo siê to udaje po wyl±dowaniu lotki prawie na maksa w prawo a model w dalszym ci±gu wykrêca w lewo choæ du¿o mniej Sad muszê dorobiæ podk³adkê pod silnik ¿eby go jeszcze bardziej daæ w prawo i zobaczmy a co bêdzie jak przeholuje ???
 
SlavikS
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30.07.2019 07:13
Awatar

Administrator


Postów: 2229
Data rejestracji: 20.05.08

krzysiek11 napisa³/a:
nie ma znaczenia cz na wolnych czy na szybkich obrotach silnika


Te¿ stawia³em na moment od silnika (i dalej tak my¶lê) ale to siê trochê k³óci z tym co napisa³e¶. Mo¿esz daæ mniejsze ¶mig³o ¿eby to sprawdziæ? Je¿eli jest tak przetrymowany to gdyby to by³ moment to po zdjêciu obrotów powinien odwijaæ w drug± stronê, a jak rozumiem tak nie jest.

Na tê chwilê wydaje siê sensowne zwiêkszyæ wyk³on w prawo, ale je¿eli reakcja jest tak du¿a, ¿e trzeba lotki na maksa wychylaæ to wydaje siê, ¿e ¶mig³o równie¿ jest za du¿e.
Edytowane przez SlavikS dnia 30.07.2019 07:19
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
AQUARIUS
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30.07.2019 08:09
Awatar

Moderator


Postów: 1746
Data rejestracji: 07.10.08

Ja bym jeszcze sprawdzi³:
1. Mo¿e to g³upie pytanie, ale czy skrzyd³a s± tej samej d³ugo¶ci i maja ten sam profil. To ¿e koñcówki skrzyde³ s± pod tym samym k±tem to nie znaczy ¿e ca³e skrzyd³o ma ten sam k±t natarcia. Czy skrzyd³o w czasie lotu nie przemieszcza siê na bagnetach?
2. Spróbuj na innym radiu - mo¿e co¶ Ci krzaczy wychylenia. Spróbuj na innych serwach w lotkach.
3. Sztywno¶æ popychaczy - mo¿e lotka pod wp³ywem si³y aerodynamicznej i drgañ siê wychyla i popychacz nie jest w stanie jej utrzymaæ w miejscu?
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
 
robloz
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30.07.2019 19:13
Awatar

Moderator


Postów: 2366
Data rejestracji: 19.05.08

nie ma znaczenia cz na wolnych czy na szybkich obrotach silnika


To chyba jednak co¶ z geometri±. .co ?
Chocia¿ tak do¶wiadczony budowniczy nie pope³ni³ by takiego b³êdu.
Z drugiej strony ten samolot ma krótki kad³ub i bardzo wysoko skrzyd³o, ale to chyba nie problem przy górnop³acie.
Edytowane przez robloz dnia 30.07.2019 19:50
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
AQUARIUS
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30.07.2019 19:17
Awatar

Moderator


Postów: 1746
Data rejestracji: 07.10.08

A i sprawdz, czy jie masz jakiego¶ mixa w radiu ustawionego na lotki i gaz.
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
 
SlavikS
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 01.08.2019 11:58
Awatar

Administrator


Postów: 2229
Data rejestracji: 20.05.08

Info od Pana Stanis³awa Smile
Kitten wykona³ kilkadziesi±t lotów, wiêc konstrukcja jest poprawna. Model jest bardzo czu³y na ster kierunku, ma³o na lotki. Sprawd¼ czy ster kierunku siê nie zwichrowa³ i trymuj wychyleniem kierunku w prawo. Wychylenia silnika ponoæ niewielie Ci dadz±.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
krzysiek11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 01.08.2019 20:04
Awatar

modelarz


Postów: 433
Data rejestracji: 27.09.14

Ok dziêki jutro lub pojutrze wypróbuje trawkê podkosi³em wiêc mo¿na spróbowaæ albo ja albo on GrinGrin
 
robloz
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 01.08.2019 20:23
Awatar

Moderator


Postów: 2366
Data rejestracji: 19.05.08

O której planujesz byæ?
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
krzysiek11
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 01.08.2019 21:26
Awatar

modelarz


Postów: 433
Data rejestracji: 27.09.14

Jutro jak dam rade to nie wcze¶niej jak 17 a w sobotê jeszcze nie wiem
 
krzysiek11
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 03.08.2019 17:33
Awatar

modelarz


Postów: 433
Data rejestracji: 27.09.14

Wszystko z KITENEM w porz±dku wczoraj zrobi³em dwa ko³eczka i po przestawieniu steru kierunku lata rewelacyjnie dlatego dwa bo zgas³ silnik i by³o l±dowanie awaryjne ale ok, próbowa³em odpaliæ silnik ponownie a on jakby siê upar³ i nici z latanieSadSad wróci³em, wiêc do domu i dzisiaj zacz±³em rozbieraæ poszczególne elementy i nie uwierzycie Frown po bardzo d³ugim postoju powymienia³em wszystkie przewody i ku mojemu zdziwieniu okaza³o siê ¿e przewód rzekomo silikonowy siê rozpi.............
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/20190803_154626.jpg
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/20190803_154656.jpg
toæ to szok Grin
muszê jeszcze przerobiæ jaglicê od sk³adu mieszanki bo siê rozregulowuje natnê rowek i za³o¿ê o ring powinno pomoc
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/20190803_160220.jpg
Edytowane przez krzysiek11 dnia 04.08.2021 17:12
 
SlavikS
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 04.08.2019 18:17
Awatar

Administrator


Postów: 2229
Data rejestracji: 20.05.08

No to lux OK
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
SlavikS
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19.08.2019 22:26
Awatar

Administrator


Postów: 2229
Data rejestracji: 20.05.08

A i jeszcze rada Pana Stanis³awa Smile -ustaw ró¿nicowe wychylenie lotek. W górê wiêcej w dó³ mniej.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
krzysiek11
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 28.02.2021 21:06
Awatar

modelarz


Postów: 433
Data rejestracji: 27.09.14

Poniewa¿ przód kitena siê ostro porozkleja³ postanowi³em go od¶wie¿yæ bêdzie troszkê inna wersja Wink wiêc zrobi³em now± maskê i kopyto pod wyt³oczkê przedniej szyby
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kiten1.jpg
oraz nowe podwozie
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kiten2.jpg
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kiten3.jpg
i t³umik
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kiten4.jpg
rcplock.pl/images/_userfiles/1805/kiten5.jpg
cd wkrótce
Edytowane przez krzysiek11 dnia 04.08.2021 17:16
 
robloz
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 01.03.2021 08:15
Awatar

Moderator


Postów: 2366
Data rejestracji: 19.05.08

Podwozie, to wymontowa³e¶ z oryginalnego samolotu? Grin
Super OK

Dostêp do tokarki i spawarki - to czego mi brakuje. Sad
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
SlavikS
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 01.03.2021 18:51
Awatar

Administrator


Postów: 2229
Data rejestracji: 20.05.08

Te¿ podziwiam te Wasze precyzyjne roboty metalurgiczne OK
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
AQUARIUS
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 02.03.2021 08:18
Awatar

Moderator


Postów: 1746
Data rejestracji: 07.10.08

OK To spawane jest czy lutowane. Co to za rurki s±?
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
 
krzysiek11
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 03.03.2021 17:51
Awatar

modelarz


Postów: 433
Data rejestracji: 27.09.14

Fajnie ¿e siê podoba takie s³owa dodaj± si³y do dalszej budowy Wink
A co do materia³u to rurki fi 6 mm kwasówka spawane gazami
 
SlavikS
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 04.03.2021 11:30
Awatar

Administrator


Postów: 2229
Data rejestracji: 20.05.08

Pan Stanis³aw obejrza³ zdjêcie D-MBOS i mi przekaza³ ¿eby Ci napisaæ, ¿e amortyzacja podwozia jest przy ko³ach, a nie u góry, a uchwyty odci±gów s± do siebie równoleg³e.
Szyba jest bardziej pochylona w tym egzemplarzu. I drzwi ma po prawej stronie, wiêc trzeba by przenie¶æ, a to nie jest takie proste bo naruszysz konstrukcjê kad³uba.

Nie lepiej tê ¿ó³to-czerwon± wersjê robiæ? Przynajmniej drzwi ma po tej samej stronie Wink

http://aeroklaus....Kitten.htm


aeroklaus.foxflieger.de/Bilder_gemischt/KittenMBOS_3.jpg

aeroklaus.foxflieger.de/Bilder_gemischt/Kitten_D-MFKH_1.jpg
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
[S] Do sprzedania J3 Kitten - model w klasie F4H Sprzedam 1 21.12.2015 13:15
statystyka