Zobacz temat
RC P³ock :: Air Combat :: Regulamin ESA
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 go¶æ(ci)
 Drukuj temat
Obowi±zuj±cy regulamin ESA
robloz
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 15.01.2015 14:09
Awatar

Moderator


Postów: 2369
Data rejestracji: 19.05.08

Jak to siê ma do tego wyci±gu z obecnego regulaminu?

3.1.1. Model w klasie WW I
Model musi byæ pó³-makiet± rzeczywistego wielop³atowego samolotu wojskowego wyprodukowanego do koñca 1918r

Czyli je¶li dobrze rozumie to mo¿e byæ, bo jest mowa o roku produkcji a nie u¿ytkowania?
Pierwsze Fokkery w polskich barwach to zdobyczne.
Edytowane przez robloz dnia 15.01.2015 14:11
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Piotrek B
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 15.01.2015 14:22
Awatar

modelarz


Postów: 1319
Data rejestracji: 12.08.09

robloz napisa³/a:
Jak to siê ma do tego wyci±gu z obecnego regulaminu?

3.1.1. Model w klasie WW I
Model musi byæ pó³-makiet± rzeczywistego wielop³atowego samolotu wojskowego wyprodukowanego do koñca 1918r

Czyli je¶li dobrze rozumie to mo¿e byæ, bo jest mowa o roku produkcji a nie u¿ytkowania?
Pierwsze Fokkery w polskich barwach to zdobyczne.


Dok³adnie tak. Chodzi o produkcjê modelu. Malowanie mo¿e byæ pó¼niejsze.
Nie biorê grawitacji na powa¿nie.
 
krzysiek11
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 14.12.2018 21:23
Awatar

modelarz


Postów: 435
Data rejestracji: 27.09.14

Koledzy nie bardzo ogarniam czym siê ró¿ni± modele ESA z I WW od ACES I WW mówiê tu o elektrykach SadSad
 
AQUARIUS
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 14.12.2018 22:13
Awatar

Moderator


Postów: 1749
Data rejestracji: 07.10.08

Esiaki maja max 1 m rozpietosci i aku max 1350 - przy tym napedzie musza byc dosyc lekkie. Ciezko jest dolatac kolejke do konca. A jak wieje to juz wogole... W spalinie jest ograniczenie skali 1:8 ale tak sie sklada, ze niektore samoloty w tej skali maja ok 1 m, wiec co niektorzy lataja w spalinie esiakami ale z duzo mocniejszym napedem (ktory dopuszcza oczywiscie - moim zdaniem - chory regilamin). Moim zdaniem walka modelu klasycznego (nawet elektryka) z taka do³adowan± es± jest z gory skazana na porazke. Dlatego coraz wiecej piankolotów jest w duzym kombacie bo takim modelem poprostu bajecznie sie lata. O bezawaryjnosci i latwosci obslugi napedu nie wspomne.Osobiscie uwazam, ¿e to zla droga...
Edytowane przez AQUARIUS dnia 14.12.2018 22:15
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
 
krzysiek11
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 05.01.2019 20:15
Awatar

modelarz


Postów: 435
Data rejestracji: 27.09.14

Marcin czyli je¶li zrobiê acesa w skali 1/8 w wsadzê do niego elektryka (troszkê mi szkoda kasiorki na salinê ) to mogê ¶migaæ AngryAngry
 
AQUARIUS
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 05.01.2019 21:12
Awatar

Moderator


Postów: 1749
Data rejestracji: 07.10.08

Z grubsza rzecz ujmuj±c tak. Ale...
Model musi siê mie¶ciæ w regulaminowych wymiarach czyli 1:8 plus minus 5% i jefnocze¶nie musi spe³niæ warunek esa czyli mninimum 1 m. S± takie samoloty np. SE-5A.
Poza tym napêd - jest kilka warunków ¶rednicy ¶mig³a, obrotów i pojemni¶ci aku (choæ co do tego drugiego ju¿ nie jestem pewien-dosyæ czêsto siê te warunki ostatnio zmieniaj±).
To ca³e piankowe szaleñstwo moim zdaniem zabije t± szlachetn± klasê...
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
REGULAMIN UCZESTNICTWA W GRUPOWYCH ZAKUPACH Zakupy, zakupy 1 04.12.2010 17:13
Regulamin Forum Wa¿ne dokumenty 1 24.08.2010 14:14
statystyka