Tytu³: RC P³ock :: Niedziela na lotnisku
Dodane przez robloz dnia 30.10.2011 15:24
#1
Dzisiejszego dnia odby³ siê oblot mojej awionetki z super pilotem :D .
Lot udany i model ca³y.
Piotrek nabra³ odwagi i po wymianie spalonego serwa odpali³ spaliniaka
Po minie widaæ, ¿e zadowolony
Odbyli¶my z Piotrkiem 3 kolejki ESA lecz tylko 1 ciêcie (nie moje)
Aby nie by³o tak piêknie Piotrek po krótkim locie straci³ Biesa , a z jakim efektem koñcowym to zobaczcie
Pakiet zapali³ siê w powietrzu.
Edytowane przez robloz dnia 30.10.2011 15:28
Dodane przez Piotr K dnia 30.10.2011 17:49
#2
No nie¼le czego¶ takiego jeszcze nie widzia³em, to siê nazywa katastrofa powietrzna:)
Dodane przez Piotrek B dnia 30.10.2011 18:50
#3
Ogólnie dzisiaj by³o ca³kiem mi³o. Ja siê przerzucam na spaliny, bo tam nie ma lipoli. Mam nadziejê, ¿e Biesa da siê odbudowaæ, bo to by³ mój najfajniejszy model...
Edytowane przez Piotrek B dnia 30.10.2011 19:59
Dodane przez private9 dnia 30.10.2011 21:06
#4
Piotrek , jak w nitro nie ma li-poli??? A to alternator montujesz? w samochodzi i tak i tak jest jaka¶ bateria. Nitro nitrem a jakis lipol zasila elektonikê.
Dodane przez Andy dnia 30.10.2011 21:08
#5
Pakiet zapali³ siê w powietrzu.
Oj tam, oj tam - od razu zapali³ siê pakiet. Pewnie dosta³ w zbiornik paliwa i st±d ten po¿ar - ;)
Dodane przez Piotrek B dnia 30.10.2011 21:19
#6
Piotrek , jak w nitro nie ma li-poli??? A to alternator montujesz? w samochodzi i tak i tak jest jaka¶ bateria. Nitro nitrem a jakis lipol zasila elektonikê.
W spalinach raczej nie widywa³em pakietów typu LiPol, tylko raczej pakiety akumulatorów NiMH. Wydaje siê, ¿e one nie maj± w zwyczaju robiæ takich numerów.
Edytowane przez Piotrek B dnia 30.10.2011 21:19
Dodane przez stawoj dnia 30.10.2011 22:06
#7
No ³adnie. Ogl±da³em na internecie spalone modele i zawsze siê zastanawia³em co takiego musi siê staæ by sp³on±³ model. W ¿yciu nie my¶la³em , ¿e to przytrafi siê u nas. Musia³o nast±piæ jakie¶ zwarcie w pakiecie bo nie przypuszczam, ¿e katowa³e¶ tym Biesem jak esiakiem do granic wytrzyma³o¶ci.
Dodane przez Piotrek B dnia 30.10.2011 22:12
#8
Musia³o nast±piæ jakie¶ zwarcie w pakiecie bo nie przypuszczam, ¿e katowa³e¶ tym Biesem jak esiakiem do granic wytrzyma³o¶ci.
Na bank zwarcie. To by³o mo¿e 15 sekund po starcie. W³a¶ciwie pierwszy zakrêt. Pojawi³ siê dym za modelem i od razu straci³em kontrolê co zaowocowa³o piêknym kretem. Na ziemi strasznie siê dymi³o, a zanim dolecia³em z ga¶nic± (dobrze, ¿e j± mia³em i ¿e zadzia³a³a) zaczyna³o siê ju¿ paliæ ¿ywym ogniem:(
Dodane przez SlavikS dnia 31.10.2011 07:30
#9
Piotrek B napisa³/a:
Piotrek , jak w nitro nie ma li-poli??? A to alternator montujesz? w samochodzi i tak i tak jest jaka¶ bateria. Nitro nitrem a jakis lipol zasila elektonikê.
W spalinach raczej nie widywa³em pakietów typu LiPol, tylko raczej pakiety akumulatorów NiMH. Wydaje siê, ¿e one nie maj± w zwyczaju robiæ takich numerów.
Piotrek,
Coraz wiêcej ludzi przechodzi w spalinach na LiPo + Ubec - l¿ejsze i wydajniejsze.
Z tym pakietem to straszny niefart i niech to bêdzie przestroga dla wszystkich. Dobrze, ¿e nie odpali³ Ci np w samochodzie albo w domu. Wszyscy Ci co ³aduj± pakiety pod mask± niech sobie to dobrze przemy¶l± ;)
Dodane przez pasik dnia 31.10.2011 10:29
#10
no ja wlasnie zrezygnowalem z nimh i mam obecnie lipo+ubec w spalinie :|
trzeba bedzie lipola moze w torbe lipo zapakowac i failover zrobic na 2 pakiety ....
Dodane przez Jantar dnia 31.10.2011 22:38
#11
Przy nastêpnych zakupach pewnie du¿y popyt bêda mia³y torby zabezpieczaj±ce na lipole...:)
Pozdrawiam..
Dodane przez pawel dnia 01.11.2011 08:12
#12
i silniki spalinowe :)
Dodane przez stawoj dnia 01.11.2011 09:59
#13
nie ma takiej si³y by namówi³a mnie na spalinê :)
Choæbym mia³ elektrownie wk³adaæ ..
Dodane przez private9 dnia 01.11.2011 15:58
#14
stawoj napisa³/a:
nie ma takiej si³y by namówi³a mnie na spalinê :)
Choæbym mia³ elektrownie wk³adaæ ..
Wojtek , czemu??? spalinki to fajna sprawa i dzwiêk. Ja mile wspominam swoje dwa heliki nitro, chodz nie dokoñca wtedy doros³em do regulacji i ustawiania.