Dodane przez private9 dnia 13.04.2009 09:56
#1
Witam, jesli siê Arturowi znudzi elektrownia i znowu bêdzie chcia³ polataæ spaliniakiem, to wysz³a ju¿ konwersja do jego modelu. Powiem szczerze trochê dziwne bo nigdy nie widzia³em helika w klasie 500 ¿eby by³ spalinowy, ale wzbudza³by napewno ciekawo¶æ widzów. :)
Po konwersji model bêdzie napewno wiêcej wa¿y³, a tu ni¿ej porównanie elektro vs. nitro
elektro:
Scorpion Motor - 196g
Castle HV45 ESC - 60g
TP Pro Power 30C 4S 2200 (2) - 480g
Stock battery tray - 17g
Total Weight: 753g
nitro:
OS 37 Engine Assembly - 536g
Evolution 30 Pipe - 85g
Sullivan 6oz Tank - 53g
6oz Nitro Fuel - 150g
Fan Shroud - 14g
FP EvoLite 2S 1320 - 70g
Throttle Servo - 32g
Total Weight: 940g
http://www.rcheli...#more-3179