Tytu³: RC P³ock :: Zawody F3C Klub, Freestyle P³ock 08-09 sierpnia 2009
Dodane przez private9 dnia 21.06.2009 22:01
#1
Witam, Wszystkim Heli Maniakom chcia³bym zaproponowaæ klubowe zawody w klasie: F3C Klub i Freestyle. Termin zawodów proponujê 08-09 sierpnia 2009, 08 - sobota przyjazd, treningi, pokazy p³ockiej grupy modelarskiej samolociarzy, i grill. 09 - niedziela, zawody, F3C Klub i Freestyle. Miejsce zawodów lotnisko Aeroklubu Ziemi Mazowieckiej w P³ocku, po³o¿one na granicy P³ocka, przy drodze wyjazdowej na Ciechanów.
Panowie, i Panie, je¶li s±, proszê o opiniê, czy jeste¶cie wogóle zainteresowani, czy mogê rozwijaæ ten temat, i zacz±c przygotowania. BEZ WAS TEJ IMPREZY NIE BÊDZIE.
Czekam na opinie.
Pozdrawiam,
Arkadiusz Flejszer,
Dodane przez artplo dnia 22.06.2009 01:01
#2
Jestem za :)
Pomogê w miarê swoich mo¿liwo¶ci
Dodane przez private9 dnia 22.06.2009 21:43
#3
Zgoda Aeroklubu ju¿ jest, wiêc przygotowania rozpoczête. Mam nadziejê ¿e pomo¿ecie w przygotowaniach, ka¿da osoba jest mile widziana do pomocy, gwarantujê niesamowite pokazy pilotów RC Heli. Przed zawodami wieczorem w sobotê przed grilem nasza grupa samolociarzy mam nadziejê ze zrobi pokaz :D/.
http://helihelp.f....pl/plock/ , panowie co do pokazu smaolotów czekam na propozycjê, co robimy, napewno baner, wystawka, loty, wieczorem grill.
P³ock musi ugo¶ciæ i pokazaæ super przygotowanie.
Edytowane przez private9 dnia 22.06.2009 21:49
Dodane przez SlavikS dnia 23.06.2009 07:10
#4
Na mnie mo¿esz liczyæ. Rozumiem, ¿e jeste¶ osob± wiod±c± w tym temacie - pisz co potrzeba i bêdziemy siê organizowaæ. Skoro to zawody i grill to nasuwaj± mi siê 2 pytania:
1) Czy bêd± nagrody i jakie - kto sponsoruje,
2) Na grilla te¿ trzeba trochê towaru - to samo pytanie - sk±d kasa?
Dodane przez Andy dnia 23.06.2009 09:18
#5
Je¿eli mo¿emy w czym¶ pomóc w organizacji (ja i moja ¿ona), to mo¿ecie na nas liczyæ. Na razie nie ma innych przeciwskazañ terminowych.
Dodane przez private9 dnia 23.06.2009 10:21
#6
Witam, Panowie bêd± i sponsorzy. Ujawniê wszystko w odpowiednim terminie.
Chêtni proszê siê zapisywaæ do startów
http://plock.heli...
Edytowane przez private9 dnia 23.06.2009 10:21
Dodane przez pasik dnia 23.06.2009 10:52
#7
wstepnie i ja sobie rezerwuje juz ten termin wiec mozna bedzie i na mnie liczyc
Dodane przez Andy dnia 23.06.2009 12:23
#8
Arek,
chyba dla przyjezdnych uczestników bêdziesz musia³ przewidzieæ wybudowanie miasteczka namiotowego.
W terminie z 8 na 9 sierpnia ze zrobionego przeze mnie rozpoznania w znanych mi hotelach w mie¶cie wynika, ¿e w³a¶nie w tym czasie odbywa sie jaka¶ coroczna impreza miejska i miejsc wolnych ju¿ brak. :(
Ja znalaz³em w £±cku w Rusa³ce.:)
No chyba, ¿e to Ty wszystkie miejsca hotelowe w mie¶cie zarezerwowa³e¶ dla uczestników zawodów. :D
Edytowane przez Andy dnia 23.06.2009 12:26
Dodane przez private9 dnia 23.06.2009 13:17
#9
No to rzeczywi¶cie mo¿e byæ problem, bo mamy Audioriver od 07 do 09 sierpnia.
Dodane przez grkaminski dnia 24.06.2009 10:00
#10
W miarê moich skromnych mo¿liwo¶ci deklarujê pomoc. To wielka okazja na promocjê naszej grupy!
Edytowane przez grkaminski dnia 24.06.2009 10:00
Dodane przez private9 dnia 24.06.2009 14:01
#11
Witam , napewno ka¿de rêce do pomocy siê przydzadz±, chocia¿by do tego ¿eby przypilnowaæ widzów o ile tacy przyjd± ¿eby stali w bezpiecznym miejscu. Napewno równie¿ nie pogardzê pomoc± w kwestii propozycji co do rozmieszczenia, strefy lotów, strefy dla sêdziów itp.
Z pierwszych rzeczy jakie bêd± mi potrzebne, to napewno ko³ki które mia³ Wojtek, ¿eby wytyczyæ strefy, dodatkowo namiot. Na spokojnie poinformujê Was o spotkaniu jakie bêdê planowa³ zrobiæ, jesli bêd± nadal chêtni do pomocy, to wtedy rozdzielimy prace.
Dziêkujê za zainteresowanie tematem,
Dodane przez adi593 dnia 24.06.2009 15:16
#12
Je¶li tylko przyda Ci siê pomoc m³odych osób to ja bardzo chêtnie mogê pomóc.
Edytowane przez adi593 dnia 25.06.2009 09:20
Dodane przez SlavikS dnia 25.06.2009 13:11
#13
Je¿eli chodzi o hotele i miejsca noclegowe w okolicy to polecam Dworek w Starej Bia³ej - nowiutki fajnie wygl±daj±cy obiekt. Mijam go codziennie jak wracam z pracy do domu :) Do lotniska niedaleko.
http://www.dworek...
Co do organizacji to my¶lê, ¿e nale¿y traktowaæ to znowu jako wyzwanie dla ca³ej grupy i ka¿dy kto mo¿e powinien siê zaanga¿owaæ. Arek robi spotkanie i przegadamy co i jak powinno wygl±daæ.
Dodane przez Andy dnia 25.06.2009 15:03
#14
S³awek,
zabezpieczcie s³upki ogrodzeniowe Wojtka, bo potem ich siê nie znajdzie, jak ju¿ bêd± potrzebne.
Dziêki równie¿ za wskazanie miejscówki do zalogowania na czas pobytu.
Edytowane przez Andy dnia 25.06.2009 15:06
Dodane przez private9 dnia 25.06.2009 16:48
#15
Witam, Panowie kiedy macie czas (osoby chc±ce pomóc w organizacji) i spotkaæ siê ze mn± i ustaliæ plan dzia³ania. A wiêc, by³em na rozmowie u S³awka z AZM, i :
1. Aeroklub udostêpnia miejsce, wzd³u¿ rowu, zaczyna³o by siê od miejsca gdzie by³o ognisko i ci±gnê³o w stronê fabryki, trzeba braæ taki temat pod uwagê ¿e wiatr mo¿e wiaæ w poprzek wiêc mo¿e nam to wszystko zmieniæ. Od pocz±tku by³aby strefa dla widzów, dalej parking - boksy zawodników, namiot prowadz±cego z nag³o¶nieniem.
2. Strefe lotów wyznaczy³y by metalowe s³upki które po¿yczy AZM ( te s³upki co odgradza³y samoloty na pokazie) Ta¶mê ju¿ mam.
3. Namiot dla DJ,a, i prowadz±cego za³atwi S³aviks, DJ,a i nag³o¶nienie ju¿ za³atwi³em, laptopa wezmê swojego, potrzebna jest osoba do szybkiego wklepywania wyników do kompa.
4. Karty startowe, program dla ka¿dego zawodnika przygotujê.
4. Parasol i krzese³ka dla powiedzmy VIPÓW, bêd± wypo¿yczone z Pubu JURA,
5. Na bie¿±co bêdê rozmawia³ z SIT¡, aby przywie¼li Kibelek przeno¶ny, (szukam równie¿ na to sponsora) ale zabezpieczenie w postaci WC musi byæ.
6. Potrzebne bêd± 3 rozk³adane krzese³ka najlepiej takie same, co¶ jak mam ja czy Artur-Pasik (krzes³ka dla sêdziów.
7. Przy wej¶ciu do strefy lotów musi byæ rêkaw, wiêc osoba która go posiada, (chyba Wojtek) niech pamiêta ¿eby go udostêpniæ.
8. S³awek - INDIA bêdzie rozmawia³ z szefem ogródka odnosnie kwestii gastronomicznej, czyli grill i obiad na niedzielê dla zawodników. (Muszê to przedstawiæ szybko sponsorowi i okre¶liæ koszt, ale to na bie¿±co)
9. Narazie kwestia nagród jest otwarta i ca³y czas siê rozwija, chcê aby ka¿dy z zawodników otrzyma³ nagrodê.
10. Podczas rejestracji zawodników bêdzie potrzebna osoba do pomocy, rejestrujemy zawodnika, pobieramy op³atê startow± , wydajemy komplet dokumentów, Harmonogram, Karte startow±, Bilet wstêpu na grila, i czapeczkê, smycz (co do czapeczek to bêdê mia³ info od jednego sponsora Energa)
Panowie to narazie tyle , wiem ¿e to trochê nie posegregowana, ale jak na 4 dni to chyba i tak du¿o.
AHA, WA¯NE,
Chcia³bym czê¶æ strefy lotów w miejscu gdzie bêd± widzowie odgrodziæ to wysok± siatk± np, ryback±, na wysokich rurach, ale z drugiej strony helik spalinowy nawet siê na tym nie zatrzyma.
Pozdrawiam,
Arek,
Edytowane przez private9 dnia 25.06.2009 18:33
Dodane przez SlavikS dnia 26.06.2009 00:04
#16
Arek, jestem pod wra¿eniem :o
Urlop masz, czy co? Zaproponuj termin spotkania to siê dostosujemy.
Dodane przez Andy dnia 26.06.2009 07:54
#17
Arek,
potrzebna jest osoba do szybkiego wklepywania wyników do kompa.
bez problemu mogê zaj±æ siê t± czynno¶ci±.B)
A z ¿onê bêdê przekonywa³ do:
bêdzie potrzebna osoba do pomocy, rejestrujemy zawodnika, pobieramy op³atê startow± , wydajemy komplet dokumentów, Harmonogram, Karte startow±, Bilet wstêpu na grila, i czapeczkê, smycz
Jest aprobarta ¿ony na SEKRETARIAT ZAWODÓW i wykonanie w powy¿szym zakresie obowi±zków podczas zawodów.:)
Pozdrawiam.
Edytowane przez Andy dnia 26.06.2009 15:41
Dodane przez stawoj dnia 26.06.2009 14:27
#18
Witam
Skoro wiêkszo¶æ hoteli jest pozajmowana na ten termin to znalaz³em co¶ takiego..
http://www.pkt.pl...zAodO1W4zQ
Np. w akademiku maj± jedno piêtro hotelowe i nocleg kosztuje 40 z³ od osoby. Pokoje s± dwu osobowe, trzeba tylko sprawdziæ termin.
Edytowane przez stawoj dnia 26.06.2009 14:29
Dodane przez robloz dnia 26.06.2009 17:05
#19
Ja w tym terminie mam 1 zmianê, ale na jeden dzieñ siê zamieniê. Wiêc je¿eli siê mogê przydaæ to chêtnie.
Dodane przez Thomas dnia 26.06.2009 21:13
#20
Je¶li siê przydam to pomogê chêtnie. Zajêcia siê skoñczy³y to bêdê ka¿dy weekend mia³ wolny.
Dodane przez private9 dnia 29.06.2009 08:24
#21
Panowie, zmianie uleg³ harmonogram, dostosowali¶my siê do zawodników. Teraz wygl±da to tak:
sobota - Ikolejka F3C, Ikolejka Freestyle
niedziela - Ikolejka F3C, Ikolejka Freestyle
http://helihelp.f.../index.php
Dodane przez Andy dnia 29.06.2009 08:37
#22
Arek,
czyta³em posty na Waldorfie i jestem przekonany, ¿e to bardzo s³uszne posuniêcie - zawsze mo¿na trafiæ w który¶ dzieñ z pogod±.:)
Dodane przez private9 dnia 03.07.2009 16:40
#23
Witam, Panowie znowu zmiana, mam nadziejê ¿e na lepsze i to przyci±gnie zawodników.
W sobotê dojd± weso³e i ciekawe zawody zrêczno¶ciowe,
Dodane przez private9 dnia 07.07.2009 09:14
#24
Panowie chcia³bym siê spotkaæ z osobami które bêd± mia³y czas i ochotê pomóc w przygotowaniach do zawodów. Termin spotkania proponujê 10-07-2009, godz: 18:00, miejsce AZM,
Dodane przez private9 dnia 29.07.2009 07:13
#25
Panowie uwa¿am ¿e powinni¶my siê spotkaæ i ustaliæ ostatecznie sprawy zwi±zane z zawodami. Kiedy odpowiada zainteresowanym termin?
Dodane przez private9 dnia 30.07.2009 08:42
#26
Panowie, bêdê potrzebowa³ przed³u¿acze do agregatu ¿eby trochê pr±du poci±gn±c, ma kto¶ co¶ d³ugiego :D , no i jeszcze stoper do mierzenia czasów.
Dodane przez Andy dnia 30.07.2009 08:51
#27
Arek, czy to ma byæ przed³u¿acz 230V - taki standardowy?
Je¿eli tak, to ja mam taki ze 30-35 metrów.
Dodane przez stawoj dnia 30.07.2009 10:16
#28
W poniedzia³ek pojade do Pana Krzywinskiego po stopery. Dam znaæ Arku
Dodane przez private9 dnia 30.07.2009 10:59
#29
Tak Andrzej, zwyk³e przed³u¿acze.
Dodane przez Andy dnia 30.07.2009 11:18
#30
OK.
Zabiorê przed³u¿acz na wycieczkê - a niech siê przejedzie, co tak w domu sam bêdzie le¿a³.;)
Dodane przez AQUARIUS dnia 30.07.2009 12:47
#31
A masz Arek medale? Ja mam pó³ reklamówki medali z jakiejs peklimarowej imprezy. Mo¿na by na laserze wypaliæ tak± wklejkê i powklejaæ do nich - wygl±da³oby to profesjonalnie.
Dodane przez AQUARIUS dnia 30.07.2009 13:14
#32
W³a¶nie przeczyta³em o pucharach - czyli medale niepotrzebne.
Dodane przez arthx dnia 30.07.2009 13:30
#33
moze byc i puchar i medal - bedzie jeszcze fajniej :)
Dodane przez Thomas dnia 30.07.2009 22:31
#34
Jak co¶ to mam ok 80 metrów przed³u¿acza, 2 szt na bêbnie.
Dodane przez private9 dnia 31.07.2009 10:01
#35
AQUARIUS napisa³/a:
W³a¶nie przeczyta³em o pucharach - czyli medale niepotrzebne.
Witam, Marcin,
Je¶li s± nie potrzebne, i masz czas ¿eby wklejki do medali zrobiæ to poproszê 9 szt,
Dodane przez private9 dnia 01.08.2009 18:15
#36
Witam, Panowie.
Proszê o informacjê na kogo pomoc mogê liczyæ na zawodach. Rozumiem ¿e sêdziowie do konkurencji zrêczno¶ciowej bêd± tak jak ustalili¶my. Dzisiaj przetestowa³em agregat, dzia³a wiêc jest dobrze. Kolacja i obiad dla zawodników zamówione. Kto¶ ma jakie¶ propozycje, uwagi?
Prosze o informacje.
Dodane przez grkaminski dnia 01.08.2009 20:30
#37
Witam,
Ze wzglêdu na pracê nie mog³em byæ na spotkaniu organizacyjnym, ale deklarujê obecno¶æ i pomoc w dowolnej formie wyznaczonej przez Kierownictwo zawodów :D. Je¶li siê przyda, to mam przed³u¿acz od kosiarki bodaj¿e 30 metrów.
Dodane przez lopez 16 dnia 01.08.2009 21:06
#38
jestem jeszcze na wczasach ale na zawodach w sob i niedz bêde na 100%
Dodane przez Andy dnia 01.08.2009 23:23
#39
Arek,
na mnie, na sekretariat zawodów i na przed³u¿acz oczywi¶cie mo¿esz liczyæ na 100%:)
Edytowane przez Andy dnia 01.08.2009 23:24
Dodane przez robloz dnia 02.08.2009 11:57
#40
Ja mam pierwsze zmiany ,ale na jeden dzieñ mam zaklepane wolne. Je¿eli siê przydam to daj znaæ na który dzieñ mam byæ.
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 12:35
#41
robloz napisa³/a:
Ja mam pierwsze zmiany ,ale na jeden dzieñ mam zaklepane wolne. Je¿eli siê przydam to daj znaæ na który dzieñ mam byæ.
Witam, je¶li mia³bym wybieraæ pomiêdzy sobot± a niedziel± to wybra³bym niedziele. Moim zdaniem bêdzie ciekawiej no i zakoñczenie i wrêczenie pucharów, dyplomów itp.
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 13:24
#42
Panowie, rozumiem ¿e baner
WWW.RCPLOCK.PL wieszamy na zawodach , no i koszulki chyba obowi±zkowo co?
Dodane przez AQUARIUS dnia 02.08.2009 15:20
#43
Ja mam cieciówkê 8.08. wiêc bêdê od 8:00. Arek musisz mi podaæ jakiego¶ ftpa, bo mi ten dyplom w pdf-ie od Ciebie wraca na maila jak go wysy³am.
Dodane przez stawoj dnia 02.08.2009 21:17
#44
Ja bêdê w sobotê i w niedziele, baner ju¿ przyszykowany, przychodzimy w koszulkach rzecz jasna.
Dodane przez pasik dnia 02.08.2009 22:17
#45
ja tez oba dni zaklepane wiec na 99% jestem
Dodane przez SlavikS dnia 02.08.2009 22:45
#46
Bêdê - sobota i niedziela.
Szykujemy co¶ w pi±tek, koszenie rozstawianie palików, malowanie, czy wszystko robimy w sobotê? O której zbiórka?
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 23:01
#47
Panowie mo¿emy zrobiæ ma³e spotkano w pi±tek i dogadaæ poszczególne tematy, ogólnie proponujê rozstawianie palików i namiotów, na sobotê,
ZBIORKA 08-08-2009 godz: 08:00,
Dodane przez stawoj dnia 02.08.2009 23:05
#48
ja bym paliki z ta¶m± rozstawi³ ju¿ w pi±tek
jak z nag³osnieniem - masz ?
Edytowane przez stawoj dnia 02.08.2009 23:07
Dodane przez private9 dnia 02.08.2009 23:31
#49
Nie chcê ¿eby je ukradli, mo¿na rozstawiæ w Pi±tek. nag³osnienie mam prywatne, nasz cz³owiek od wszystkiego ola³ temat, zresszt± to nie nowo¶æ dla mnie :d , nag³o¶nienie przywiezie DJ który gra na imprezach.
Dodane przez Andy dnia 03.08.2009 18:00
#50
Arek,
czy jak dobijemy na otwarcie lotniska w sobotê na 10-t± to wystarczy, czy wola³by¶ wcze¶niej?
Dodane przez private9 dnia 03.08.2009 20:34
#51
Witam, Andrzejku, spokojnie na 10:00 wystarczaj±co.
Dodane przez Andy dnia 03.08.2009 20:43
#52
OK.
:)
Dodane przez Thomas dnia 05.08.2009 07:24
#53
Ja mogê byc w sobote i w niedziele. A w piatek o której te spotkanie?
Dodane przez private9 dnia 05.08.2009 08:16
#54
Witam, pewnie po po³udniu, lub wieczorem. Dok³adnie jeszcze nie wiem. :) W pi±tek bêdziemy grodziæ teren,
Dodane przez Andy dnia 05.08.2009 17:11
#55
Bia³o-czerwone, 4 x 100 m zabezpieczone i czeka ju¿ w samochodzie.:)
Dodane przez private9 dnia 05.08.2009 23:31
#56
Andrzejku, pewnie siê przydadz±, ja mam 5X100m,
Dodane przez AQUARIUS dnia 06.08.2009 14:10
#57
I ja mam jak±¶ reklamówkê z tasmami po pikniku. Arek dyplomy drukn±³e¶, jak wysz³o?
Dodane przez private9 dnia 06.08.2009 15:08
#58
Papier na dyplom da³em 280gr, bia³y, drukowa³em na kolorowej laserówce, mi siê podoba, mam nadziejê ze Wam te¿ siê spodoba.
Dodane przez stawoj dnia 07.08.2009 10:17
#59
to na któr± dzi¶ przychodzimy ?
Dodane przez private9 dnia 07.08.2009 12:17
#60
Ja bêdê 17:30.
Dodane przez private9 dnia 10.08.2009 13:21
#62
Witam, Chcia³bym Podziêkowaæ Wszystkim osobom z P³ockiej Grupy modelarskiej za wsparcie, pomoc i czuwanie nad tym ¿eby impreza odby³a siê na dobrym poziomie. Mam nadziejê ¿e to co zaplanowali¶my uda³o siê zrobiæ, teraz jeste¶my ju¿ bardziej bogatsi o nowe do¶wiadczenia. Mam nadziejê ze zawody w Plocku na sta³e wpisz± siê do kalendarza imprez.
Bardzo Wszystkim jeszcze raz dziêkujê,
Dodane przez private9 dnia 10.08.2009 23:12
#63
Dziêkujê Gospodarzowi, przedstawicielowi AZM S³awkowi Adamkowskiemu, sêdzi± Marcinowi Bassarze z Compass Model Model-Sport Schmeissner, Waldemarowi Koprowi z sekcji kolorowych motolotni i Paw³owi D±browskiemu szybownikowi z AZM.
Panowie jak na pierwszy Wasz raz, to spisali¶cie siê na 200% jak zawodowcy, Gratulujê. Du¿e Brawa dla Panów.
Edytowane przez private9 dnia 10.08.2009 23:12
Dodane przez SlavikS dnia 11.08.2009 14:23
#64
Komentarze na forach s± jednoznaczne - impreza udana, a Arek zbiera gratulacje, zreszt± moim zdaniem, bardzo zas³u¿one - kawa³ dobrej roboty !!!. Wra¿enia z ogl±dania helików w locie na pewno zostan± na d³ugo, no i przemy¶lenia co mo¿na by³o zrobiæ lepiej na przysz³y rok jak znalaz³ :)
Gratulacje dla Artura za pierwszy start w zawodach !!!! Mo¿e w przysz³ym roku P³ock wystawi wiêksz± ekipê - w koñcu te konkurencje F3C nie wygl±da³y na bardzo skomplikowane ;)
Dodane przez szybownik dnia 11.08.2009 14:54
#65
Impreza _ rewelacja Arek bravo dla ciebie i ca³ej ekipy RC P£OCK ! Dziêki za okazane zaufanie , sêdziowanie w takim towarzystwie by³o dla mnie ogromnym wyró¿nieniem i nobilitacj± ! Pozdrawiam wszystkich uczestników i do mi³ego na kolejnych wspólnych lotach lub zawodach !
Dodane przez artplo dnia 11.08.2009 23:37
#66
Dzieki za dobre s³owo
Cienko wypadlem , no co¿ , zadnego przygotowanie
Myslalem , ze F3C jest prosto wykonac--pomylilem sie
Dodane przez private9 dnia 12.08.2009 09:07
#67
To nie jest takie ³atwe, utrzymaæ ¶mig³owiec na sta³ym pu³apie i powoli kre¶liæ figurê , chodzi o statykê, bo dynamiczne ju¿ s± ³atwiejsze, oczywi¶cie pomijaj±c autosa.
Dodane przez meciarz dnia 12.08.2009 21:46
#68
Witam wszystkich Heli-maniaków i modelarzy. SlavikS,Arek nie pierwszy raz wystêpuje na zawodach reprezentuj±c centraln± Polskê a dok³adniej - P³ock. Niestety nie mog³em byæ uczestnikiem tego przedsiêwziêcia, ale serdecznie gratulujê Arkowi za zorganizowan± imprezê i z tego co s³yszê serdeczne przyjêcie wszystkich go¶ci:D. Mam nadziejê, ¿e przysz³oroczne zawody odbêd± siê z wiêkszym wyprzedzeniem i bêdê móg³ w nich uczestniczyæ jako wspomagaj±cy organizacje, a mo¿e nawet bior±cy udzia³. Wielki szacun dla wszystkich zmagaj±cych siê z organizacj± tej imprezy!!!! Gratulacje i wielkie Brawa.;)
Dodane przez private9 dnia 02.09.2009 07:26
#69
Panowie jest nawet pierwsza wzmianka o zawodach na stronie producenta JR PROPO, raczej to za spraw± reklamy Adama ale jest.
http://www.jrprop...oland.html
Dodane przez arthx dnia 02.09.2009 13:27
#70
heh - powinni napisac in Plock, Poland, a nie tylko samo Poland ...