Dodane przez SlavikS dnia 09.01.2012 23:31
#27
Powoli pracujê nad owiewk± silnika.
Owiewkê wyszpachlowa³em modelarsk± szpachl± dwusk³adnikow± Robbe i doszlifowa³em - cholernie twarda siê ta szpachla zrobi³a - zesz³o mi ³adnych parê godzin na szlifowanku :)
Przykrêci³em silnik do przymiarki i przymierzy³em owiewkê.
Zmie¶ci³ siê :D
Skoro siê mie¶ci zacz±³em do owiewki dodawaæ szczegó³y makietowe. Na wloty powietrza z przodu owiewki zrobi³em kopyto z balsy, które nastêpnie obci±gn±³em foli± Oracover (oklei³em ¿elazkiem modelarskim). Na tym kopycie wylaminowa³em wloty z 3 warstw tkaniny szklanej 18g/m2. Na fotce jeden wlot wklejony na miejsce, drugi jeszcze na kopycie.
Aktualnie ju¿ oba na miejscu. Doda³em równie¿ dwa okienka rewizyjne, które widaæ na zdjêciach orygina³u - to ju¿ w kolejnych fotkach jak wiêcej przybêdzie. Kombinujê zrobiæ praw± czê¶æ owiewki uchylan± do góry ¿eby by³ dostêp do silnika, gniazda ¿arzenia i przewodów paliwowych bez zci±gania owiewki z modelu. Do rozwi±zania mam jeszcze temat umiejscowienia i po³±czenia t³umika z silnikiem. Na koniec dorobi siê nosek z balsy, który pokryje resztê silnika i bêdzie cacy.