Tytu³: RC P³ock :: Albatros DIII

Dodane przez robloz dnia 08.11.2013 15:32
#1

Na ostatnich zawodach MP ESA prezentowane by³y dwa esiaki WWI
w popularnej u naszych s±siadów troszkê wiêkszej skali (rozp 1m)
Tak mi siê spodoba³o jak lataj± i fakt, ¿e s± w cenie mniejszych braci , jeden zawita³ do mojego arsena³u.

Po sklejeniu i obróbce powsta³o co¶ takiego

www.robloz.petronet.pl/albatros/a1.jpg
www.robloz.petronet.pl/albatros/a2.jpg

Te wyciêcie od do³u z przodu to klapka na akumulator

Efekt dalszych pracach z klejem ,dratw± i drutem stalowym

www.robloz.petronet.pl/albatros/a3.jpg
www.robloz.petronet.pl/albatros/a5.jpg

Teraz czas na malowanie

www.robloz.petronet.pl/albatros/a6.jpg
www.robloz.petronet.pl/albatros/a7.jpg

Po pomalowaniu i akumulatorem 2200mAh wa¿y 530g

cdn.

Dodane przez Piotrek B dnia 08.11.2013 16:59
#2

Bardzo ³adny! Jakimi farbami malujesz? Jak aku 2,2 to raczej nie z my¶l± o bojach? Ciekaw jestem jak to siê bêdzie zachowywaæ. Jaki silnik da³e¶?

Dodane przez robloz dnia 08.11.2013 18:53
#3

Na razie do walki go nie planujê. ;)
Malujê akrylami z Obi, puszki po 250 ml.
Silnik Dualskiego
http://www.model-...m2830ca-10
Mo¿e troszkê za du¿y, najwy¿ej zmieniê na te czerwone od esów.

Edytowane przez robloz dnia 09.11.2013 10:30

Dodane przez robloz dnia 03.03.2014 11:35
#4

Albatros odby³ po naprawach drugi lot. Wklei³em silnik pod wiêkszym k±tem w dó³ i jest du¿o lepiej, ale jeszcze go zwiêkszê.
Nie wiem tylko co zrobiæ z lotkami, bo na tych co s± to beczkê robi jak na zwolnionym filmie.
Wyd³u¿yæ czy dorobiæ na dolnym p³acie?

Dodane przez Piotrek B dnia 03.03.2014 12:48
#5

Lepiej mi go sprzedaj :P

Dodane przez AQUARIUS dnia 03.03.2014 16:05
#6

Panowie a jak to jest z tymi kad³ubami, one musz± byæ przestrzenne? czy mo¿e byæ p³aska decha? Robert ile Ci wagowo wyszed³ ten albatros? Bo ja my¶lê, ze latanie na pakiecie 1350 takim modelem, to jest nieporozumienie.

Dodane przez robloz dnia 03.03.2014 16:56
#7

Z akumulatorem 2200 g. wa¿y 530 g.
W/g mnie to na kadlub mo¿e byæ i decha ,co za ró¿nica. To tak jak w standardowych esach. Ale dok³adnie to nie wiem, mo¿e jakie¶ przepisy s±?

Edytowane przez robloz dnia 03.03.2014 17:01

Dodane przez Piotrek B dnia 03.03.2014 20:27
#8

AQUARIUS napisa³/a:
Panowie a jak to jest z tymi kad³ubami, one musz± byæ przestrzenne? czy mo¿e byæ p³aska decha? Robert ile Ci wagowo wyszed³ ten albatros? Bo ja my¶lê, ze latanie na pakiecie 1350 takim modelem, to jest nieporozumienie.

Mo¿e byæ i decha, tylko jak to bêdzie wygl±da³o.
Na pakiecie 1350 lata tak samo tylko krócej. Ale bior±c pod uwagê, ¿e od tego sezonu mamy lataæ 7 minut, to faktycznie bêdzie ciê¿ko... Mia³o to na celu zwolnieni tych modeli i to na pewno siê uda. Ch³opaki robili próby i spokojnie daje radê, ale trzeba operowaæ dr±¿kiem gazu i to oszczêdnie. Ja by³em za tym wszystkim, ale dopiero potem zamówi³em sobie taki model i siê pod³ama³em jak otworzy³em paczkê:?
My¶lê, ¿e od przysz³ego sezonu WWI wróci do czasów w których wszyscy którzy latali byli w finale, a w tym metrówkami bêd± latali tylko harcorowcy:P

Edytowane przez Piotrek B dnia 03.03.2014 20:38

Dodane przez AQUARIUS dnia 04.03.2014 08:21
#9

Moim zdaniem zawodników to nie przysporzy. Mia³em robiæ taki model, ale co¶ czujê, ¿e spasujê - szkoda mi EPP no i musia³bym zainwestowaæ w jakie¶ super mocne pakiety - nie staæ mnie.

Dodane przez Piotrek B dnia 04.03.2014 08:34
#10

Na razie strugaj mniejszego na za miesi±c.