Tytu³: RC P³ock :: SPAD XIII

Dodane przez SlavikS dnia 20.11.2016 14:45
#7

1) Ja dawa³em p³askowniki na po³±czenie skrzyde³ i te¿ bym sugerowa³ te co Robert. Na stójki ostatnio stosujê prêty z w³ókna szklanego 2 mm i pcham je na maksa ile mogê w kad³ub i skrzyd³a - najlepiej na przelot. Wklejam na chiñski klej do pianek - po³±czenie bez porównania w stosunku do klejenia na CA - ju¿ parê kraks prze¿y³o bez konsekwencji. Prêty wêglowe 2 mm te¿ bêd± OK. Na taki klej wklejam te¿ podwozie - gnie siê, a klej nie puszcza i podwozie nie wyrywa siê z kad³uba ;)
2) Sk³ony s± du¿e, ale k±t pochylenia silnika i tak trzeba dobraæ przy oblotach, wiêc nie ma co kombinowaæ. Ja miêdzy krzy¿ak silnika, a wrêgê dajê gumowe amortyzatory od serw. Odkrêcaj±c wkrêt guma odpycha krzy¿ak, wkrêcaj±c guma siê ugina, wiêc w pewnym, oczywi¶cie skoñczonym zakresie, nie muszê stosowaæ podk³adek i mogê do¶æ precyzyjnie i szybko regulowaæ po³o¿enie silnika.
3) W kad³ub nie wklejam prêtów wêglowych. W pewnym sensie ich rolê pe³ni± bowdeny, które lec± przez ca³y kad³ub.

Malowanie eleganckie ::