Tytu³: RC P³ock :: Kontrola nadajników DX6i

Dodane przez SlavikS dnia 04.03.2009 14:59
#1

Znalaz³em takie info nt. aparatur DX6i:
"30 stycznia, 2009, Horizon Hobby, Inc. wyda³ biuletyn serwisowy dla nadajników Spektrum DX6i z powodu obawy o potencjalne problemy z potencjometrami dr±¿ków. Usilnie doradzano konsumentom aby wykonywali testy pozwalaj±ce na wykrycie istnienia tych potencjalnych problemów. Po dok³adnym skontrolowaniu sytuacji, Horizon zadecydowa³, ¿e nale¿y fizycznie badaæ wszystkie nadajniki DX6i z kodami daty zawieraj±cymi 807E, 808E, 809E, 810E, 811E, 812E i 901E. Kod daty mo¿na znale¼æ wewn±trz przedzia³u baterii. U¿ytkownicy posiadaj±cy nadajniki DX6i z w/w kodami daty powinni zaprzestaæ u¿ywania tych nadajników oraz skontaktowaæ siê z dystrybutorem SCORPIO-POLSKA Sp. z o.o. w celu uzyskania bli¿szych informacji odno¶nie wykonania kontroli nadajnika. Kontaktujcie siê z firm± na adres e-mailowy lub telefonicznie pod numerem 033 856 97 67. Do sprawdzenia nale¿y dostarczyæ sam nadajnik. Proszê wyj±æ wszelkie baterie przed wysy³k±. Do przesy³ki do³±czcie informacjê zawieraj±c± imiê, nazwisko, adres oraz numer telefonu. Ka¿dy nadajnik zostanie w centrum serwisowym sprawdzony i naprawiony lub w razie potrzeby wymieniony i zwrócony do klienta jak najszybciej, jak tylko mo¿liwe. Serwis zobowi±zuje siê pracowaæ jak najszybciej, jak to tylko mo¿liwe, ale prosimy Pañstwa o cierpliwo¶æ. Horizon pokryje wszystkie koszty wysy³ki pocztowej, zwi±zanej z wysy³k± w celu sprawdzenia na terenie Europy. Ze wzglêdu na mo¿liwo¶æ wymiany, proszê o odpisanie parametrów programów modeli przed wysy³k±. Sprawdzone, naprawione lub wymienione nadajniki DX6i bêd± oznaczone kodem daty koñcz±cym siê "CM" "LH" "HA" lub "X". Dla tych nadajników nie bêdzie potrzeba dalszych dzia³añ. Je¿eli nadajniki DX6i w twoim magazynie nie maj± w/w kodu daty Jakiekolwiek pozycje z nadajnikami DX6i bez powy¿szych kodów daty nie wymagaj± zwrotu, je¿eli pomy¶lnie przesz³y test, opisany w styczniowym 30 biuletynie serwisowym (http://www.spektrumrc.com/Articles/Article.aspx?ArticleID=1885) Proszê zachêciæ swoich klientów, aby sprawdzali dzia³anie swojego systemu RC przed ka¿dym lotem. Horizon Hobby i zespó³ Spektrum przepraszaj± za zaistnia³± niewygodê. Bezpieczeñstwo Twoich klientów i przyjemno¶æ z hobby to nasz priorytet. Firma SCORPIO-POLSKA Sp. z o.o. równie¿ do przeprosin siê do³±cza "

http://www.spektr...cleID=1885

Edytowane przez SlavikS dnia 04.03.2009 15:02

Dodane przez artplo dnia 04.03.2009 16:06
#2

Ja nie mam kodu na apce
Sprawdzenie wersji aparatury:
Przy wy³±czonej apce nacisn±æ oba horyzontalne trymery do ¶rodka (lewy w prawo, prawy lewo), trzymaj±c te trymery uruchomiæ apkê.

Edytowane przez artplo dnia 04.03.2009 16:15

Dodane przez alimko dnia 04.03.2009 20:24
#3

Te¿ nie mam kodu.
Gdy robiê tak jak Artur napisa³ to wy¶wietla mi siê tak:

CHkSUM: 00F4A9CF
VER: 0,95 20080105
BY: CAN 20080105

Dodane przez artplo dnia 04.03.2009 20:49
#4

To by wynika³o , ze masz apke ze stycznia 2008
Ale u mnie jest to samo , wiec chyba jednak to nie jest data produkcji , chyba , ¿e jest to zbieg okoliczno¶ci i mamy aparatury z tego samego dnia czyli 5 styczeñ 2008
A kiedy kupile¶ aparature ?

Edytowane przez artplo dnia 04.03.2009 20:52

Dodane przez alimko dnia 04.03.2009 21:05
#5

Kupi³em przy II edycji zakupów z HC zamawiane 19.10.2008

Dodane przez artplo dnia 04.03.2009 21:17
#6

To raczej nie jest data produkcji:|
Musisz obserwowaæ aparaturê i w razie problemu odes³aæ
W PL raczej nie przyjm± jej , gdy¿ zakupu dokona³e¶ w HC
Ja u siebie zauwa¿y³em pewne nieprawid³o¶ci w dzia³aniu
Problem rozwi±za³em ¶rodkiem " kontakt 20" , ale na jak d³ugo to nie wiem :(

Edytowane przez artplo dnia 04.03.2009 21:21

Dodane przez Grabos dnia 04.03.2009 21:19
#7

Ja mam cos takiego...

CHkSUM: 00F3C5DF
VER: 0.97 20080222
BY: CAN 20080222

Dodane przez AQUARIUS dnia 05.03.2009 09:25
#8

A ja jak robie ten myk z trymerami to wyskakuje mi okienko "sw test" i ¿adnych numerów. Aparaturê kupowa³em w lutym. Na pude³ku mam naklejkê HE811E czyli w grupie ryzyka...A robili¶cie ten test z monitorem wychyleñ? Ja robi³em i wydaje siê , ¿e wszystko jest w porz±dku...

Edytowane przez AQUARIUS dnia 05.03.2009 09:40

Dodane przez Grabos dnia 05.03.2009 11:08
#9

Ja robi³em ten test i niby wszystko jest dobrze;)

Dodane przez AQUARIUS dnia 05.03.2009 14:11
#10

Artur napisa³e¶ o jakich¶ nieprawid³owo¶ciach w dzia³niu swojej apki. Mo¿esz napisaæ jakie¶ szczegó³y. Moja apka jest ¶wie¿a i lata³em na niej dopiero 2 razy wiêc nawet nie wiem czego sie spodziewaæ.

Dodane przez artplo dnia 05.03.2009 15:31
#11

Tutaj opisa³em problem
http://heli.waldo...php?t=3861
Mo¿liwe , ¿e przy samolotach tego problemu by nie by³o , drganie ogona by by³o niezauwa¿alne

Edytowane przez artplo dnia 20.04.2009 11:00

Dodane przez stawoj dnia 20.04.2009 09:46
#12

Dystrybutor Spektrum na Polske, Skorpio-Polska z tego co siê dowiedzia³ robi za darmo przegl±dy i ewentualne naprawy wadliwych serii w Polsce, bez wzglêdu gdzie zosta³y kupione, z wysy³k± na ich koszt, w³±cznie. Dzwoñcie by dowiedzieæ siê szczegó³ów.

http://www.scorpi...

Tu opisany problem, szerzej ..http://pfmrc.eu/v...hp?t=12536

Edytowane przez stawoj dnia 20.04.2009 10:05

Dodane przez artplo dnia 03.05.2009 08:59
#13

No cóz moja apka szaleje
W AT nie ma zadnego problemu
Ale w Heli zaczynaj± siê problemy
Napisa³em do sklepu w którym naby³em aparaturê i czekam co odpisz±
Jeszcze potraktuje potencjometry specjalnym specyfikiem :)

Edytowane przez artplo dnia 03.05.2009 09:16

Dodane przez Andy dnia 03.05.2009 10:34
#14

Ja zdecydowa³em siê na w³a¶nie tak± kontrolê, po mojej ostatniej "przygodzie" z Katan±. Przyznam, kiedy próbujê przeanalizowaæ ten mój przypadek z modelem i nie mogê go wyt³umaczyæ racjonalnie. Lata³em bezpiecznie, bez szaleñstw i figur akrobacyjnych, a model przy jednym nawrotów zacz±³ pikowaæ i nie da³o siê go ju¿ wyprowadziæ.
Dlatego te¿ czas na wyeliminowanie przyczyny wynikaj±cej z kondycji nadajnika:@

Dodane przez artplo dnia 04.05.2009 20:42
#15

Napisalem do firmy gdzie nabylem aparature , kazali odes³aæ
Ale jako , ¿e sezon w pe³ni i czas oczkiwania na ewentualn± naprawe by trwal ³adnych parê tygodni , postanowi³em przesmarowaæ potencjometry pewnym ¶rodkiem
Dzisiaj robi³em próbê i by³o wszystko OK

Dodane przez Andy dnia 05.05.2009 22:07
#16

Artur,
ja nie czeka³em. Ju¿ wys³a³em kurierem, na koszt firmy z ubezpieczeniem przesy³ki. Termin oczekiwania na kontrole nie jest taki d³ugi. Dwa tygodnie - tyle Pani z firmy SCORPIO powiedzia³a, ¿e to trwa. W sumie fakt, robi siê jakie¶ trzy tygodnie. Ale to mo¿na przecie¿ prze¿yæ.
Ale pomimo to, ¿yczê Tobie aby z apk± by³o wszystko oK. - no wiesz, lepiej dmuchaæ na zimne.

Edytowane przez Andy dnia 05.05.2009 22:09