Tytu³: RC P³ock :: Kontrola nadajników DX6i

Dodane przez SlavikS dnia 04.03.2009 14:59
#1

Znalaz³em takie info nt. aparatur DX6i:
"30 stycznia, 2009, Horizon Hobby, Inc. wyda³ biuletyn serwisowy dla nadajników Spektrum DX6i z powodu obawy o potencjalne problemy z potencjometrami dr±¿ków. Usilnie doradzano konsumentom aby wykonywali testy pozwalaj±ce na wykrycie istnienia tych potencjalnych problemów. Po dok³adnym skontrolowaniu sytuacji, Horizon zadecydowa³, ¿e nale¿y fizycznie badaæ wszystkie nadajniki DX6i z kodami daty zawieraj±cymi 807E, 808E, 809E, 810E, 811E, 812E i 901E. Kod daty mo¿na znale¼æ wewn±trz przedzia³u baterii. U¿ytkownicy posiadaj±cy nadajniki DX6i z w/w kodami daty powinni zaprzestaæ u¿ywania tych nadajników oraz skontaktowaæ siê z dystrybutorem SCORPIO-POLSKA Sp. z o.o. w celu uzyskania bli¿szych informacji odno¶nie wykonania kontroli nadajnika. Kontaktujcie siê z firm± na adres e-mailowy lub telefonicznie pod numerem 033 856 97 67. Do sprawdzenia nale¿y dostarczyæ sam nadajnik. Proszê wyj±æ wszelkie baterie przed wysy³k±. Do przesy³ki do³±czcie informacjê zawieraj±c± imiê, nazwisko, adres oraz numer telefonu. Ka¿dy nadajnik zostanie w centrum serwisowym sprawdzony i naprawiony lub w razie potrzeby wymieniony i zwrócony do klienta jak najszybciej, jak tylko mo¿liwe. Serwis zobowi±zuje siê pracowaæ jak najszybciej, jak to tylko mo¿liwe, ale prosimy Pañstwa o cierpliwo¶æ. Horizon pokryje wszystkie koszty wysy³ki pocztowej, zwi±zanej z wysy³k± w celu sprawdzenia na terenie Europy. Ze wzglêdu na mo¿liwo¶æ wymiany, proszê o odpisanie parametrów programów modeli przed wysy³k±. Sprawdzone, naprawione lub wymienione nadajniki DX6i bêd± oznaczone kodem daty koñcz±cym siê "CM" "LH" "HA" lub "X". Dla tych nadajników nie bêdzie potrzeba dalszych dzia³añ. Je¿eli nadajniki DX6i w twoim magazynie nie maj± w/w kodu daty Jakiekolwiek pozycje z nadajnikami DX6i bez powy¿szych kodów daty nie wymagaj± zwrotu, je¿eli pomy¶lnie przesz³y test, opisany w styczniowym 30 biuletynie serwisowym (http://www.spektrumrc.com/Articles/Article.aspx?ArticleID=1885) Proszê zachêciæ swoich klientów, aby sprawdzali dzia³anie swojego systemu RC przed ka¿dym lotem. Horizon Hobby i zespó³ Spektrum przepraszaj± za zaistnia³± niewygodê. Bezpieczeñstwo Twoich klientów i przyjemno¶æ z hobby to nasz priorytet. Firma SCORPIO-POLSKA Sp. z o.o. równie¿ do przeprosin siê do³±cza "

http://www.spektr...cleID=1885

Edytowane przez SlavikS dnia 04.03.2009 15:02