Tytu³: RC P³ock :: Piper L-4

Dodane przez SlavikS dnia 24.08.2023 13:30
#8

:D
Ja mia³em podobnie przedwczoraj :)
Po próbach naziemnych silnika odpu¶ci³em sobie latanie Mothem - musia³em w domu ustawiæ serwo na przepustnicy bo na lotnisku nie chcia³ mi siê silnik wy³±czaæ na cut-off i jak zacz±³em grzebaæ to tak rozmajdrowa³em, ¿e w koñcu siê podda³em.
Spróbowa³em oblataæ trenerka, ale u mnie z kolei odwrotnie - nie mog³em go nijak po starcie podnie¶æ i ci±gn±³ w prawo. Finalnie twarde l±dowanie. Wiêkszo¶æ energii wziê³o na siebie podwozie, wiêc uszkodzenia raczej drobne do ogarniêcia na szybko. Wydaje mi siê, ¿e wywa¿y³em poprawnie, ale :? Na pewno ma za du¿e odchylenie na prawo i prawdopodobnie za mocno pochylony silnik w dó³. Ma kto¶ jaki¶ patent na sprawdzenie/pomierzenie tych k±tów? Przy za³o¿onym silniku to wszystko jest "na oko". A mo¿e za ciê¿ki na przód? Macie jaki¶ sprawdzony program do liczenia ¶rodka ciê¿ko¶ci - taki ¿eby wyniki by³y pewne?
Dzi¶ kolejna próba poderwania Motha po reanimacji. Muszê wiedzieæ, czy zapisywaæ siê na W³oc³awek, czy nie :)