Tytu³: RC P³ock :: T-REX 500 ESP Superior Combo Carbon - monta¿, wyposa¿enie, ustawienia.

Dodane przez Andy dnia 05.08.2009 16:44
#39

Dzisiaj w samo po³udnie odby³y siê testy zastosowanego przeze mnie uk³adu ch³odzenia (radiatora) na silniku Reksia. Temperatura by³a bardzo sprzyjaj±ca do testów.
Muszê stwierdziæ, ¿e silnik znaczenie szybciej powraca³ do temperatury pozwalaj±cej na kolejny lot. Czas ten to ok. 5 minut, przy uprzednich 10-15 minutach. Oznacza to, ¿e silnik tak bardzo nie rozgrzewa siê podczas lotu, jak uprzednio i znaczenie szybciej oddaje ciep³o podczas przerwy.
Wp³ywu na zaburzenia w³a¶ciwo¶ci lotnych nie stwierdzi³em.;)

A poza tym muszê siê przyznaæ, ¿e paluszki na dr±¿kach dr¿a³y mi co nieco dzisiaj - trenowa³em Reksiem zakrêty w ruchu postêpowym oraz zatrzymywanie z ruchu postêpowego do zawisu.
Reksio ¿yje bez usterek, ja równie¿ - szkód, strat w otoczeniu i ludziach brak (pomimo odbywaj±cych siê w tym samym czasie na s±siednim boisku zajêæ trampkarzy Radomiaka - to taki klub pi³karski w moim mie¶cie):)

Edytowane przez Andy dnia 05.08.2009 17:00