Tytu³: RC P³ock :: T-REX 500 ESP Superior Combo Carbon - monta¿, wyposa¿enie, ustawienia.

Dodane przez Andy dnia 21.08.2009 16:18
#41

Wojek,
ca³e szczê¶cie, ¿e nie próbowa³em naprawiæ Reksia od razu na lotnisku. Kiedy ogl±da³em go zaraz po kraksie stwierdzi³em, ¿e jedno z serw tarczy (DS510) ma wy³amane zêbatki. Ale kiedy demontowa³em go w domu okaza³o siê, ¿e ju¿ i drugie serwo "nie krêci". Rozwa¿aj±c, co mog³o byæ przyczyn± krecika w P³ocku, przy normalnym manewrze zwrotu w p³aszczy¼nie poziomej, coraz bardziej zaczynam sk³aniaæ siê do tezy, ¿e przy poprzednich "do¶wiadczeniach" mojego Reksia, zêbatki którego¶ z serw mog³y zostaæ nadwyrê¿one i przy zwwrocie za którym¶ razem mog³y przyblokowaæ serwo, albo pu¶ci³y wtedy ju¿ zêby na zêbatce którego¶ z serw - i kret gotowy.
Efekt - wymiana serw tarczy na 3 x HITEC SERWO HS 225MG.
Reksio zosta³ naprawiony i ulotniony ju¿ na trzeci dzieñ po krecie. Teraz mam pewno¶æ, ¿e przynajmniej serwa tarczy mnie nie zaskocz±. :)
Nauka latania Reksiem odbywa siê prawie codziennie wieczorem - warunki s± przecie¿ doskona³e, a ja mam jeszcze urlop. Efekty widaæ. Oczywi¶cie nie takie tam jakie¶ 3D. Ja trenujê manewry i loty postêpowe z zawracaniem.:D
Latanie Reksiem, tak mnie wci±gnê³o, ¿e a¿ wstyd przyznaæ siê - zaniedba³em Katanê.
A dodam jeszcze, ¿e niebawem w±tek ten zostanie poci±gniêty jeszcze trochê. S± tacy co wiedz± dlaczego. Ale o tym w swoim czasie.
Ale s± i tacy, co co¶ obiecali i cisza :(- poradzi³em sobie ju¿ sam z tematem.;)

Edytowane przez Andy dnia 21.08.2009 16:24