Tytu³: RC P³ock :: T-REX 500 ESP Superior Combo Carbon - monta¿, wyposa¿enie, ustawienia.

Dodane przez Andy dnia 14.02.2010 19:31
#165

Artur,
dlatego te¿ trzeba poczekaæ na dogodne warunki i oblataæ makietê.
Masz racjê, ¿e z moc± nie nale¿y przesadzaæ, bo odbija siê to na czasie lotu. Ja mam skalê porównawcz± do poprzedniego silnika i zobaczê, jak nowy wypadnie w porównaniu z nim podczas lotów. W przypadku KV w obu silnikach jest takie samo, dlatego my¶lê, ¿e obrotów nie mam co siê obawiaæ - szczególn± uwagê nale¿y przy³o¿yæ do wszystkich regulacji, jak równie¿ do wywa¿enia i torowania ³opat.
Ja pokusi³em siê o taki silnik, gdy¿ wiesz, ¿e makieta gotowa do lotu wa¿y 2740 g (dzi¶ wa¿ona). Poprzednik silnik nie mia³ ch³odzenia (poza radiatorem, który za³o¿y³em) i do¶æ szybko grza³ siê. Liczê, ¿e ten nowy, dziêki wiêkszej mocy nie bêdzie siê tak grza³ i makieta bêdzie bardziej stabilna podczas lotu.
No có¿, po¿yjemy - zobaczymy.
Teraz pozosta³ ju¿ "face lifting" AirWolfa. Musê zrobiæ te "upiêkszanie" bo mi ¿yæ nie daj± na innych forach. Mnie w sumie taki "go³y" zbytnio nie przeskadza, bo w sumie nie jest to ¿adna replika tylko makieta - no có¿, ale postaram siê.
Czekam na naklejki od mniejszego Raptora Mini Titan E325 (zamówi³em dziêki uprzejmo¶ci Piotralskiego z EpHeli), bo nie wiem czy napisy technologiczno-ostrzegawcze od Raptora Titan 50 nie bêd± zbyt du¿e.

A tak na marginesie face liftingu AQUARIUS móg³by wyci±æ na ploterze takie ma³e loga naszej grypy modelarskiej - z chêci± takie logo naklei³bym na makietê z obu stron nawet.

Zapomnia³em dodaæ, ¿e zamówi³em równie¿ lepsze gumki do g³owicy - maj± do¶æ dobra opiniê w¶ród heli pilotów:
http://www.readyh...eners4.htm

Edytowane przez Andy dnia 14.02.2010 19:42