Tytu³: RC P³ock :: T-REX 500 ESP Superior Combo Carbon - monta¿, wyposa¿enie, ustawienia.

Dodane przez Andy dnia 27.02.2010 17:35
#167

¦pieszê poinformowaæ, ¿e w³a¶nie wróci³em z lotów (6 pakiecików wylatanych). Trochê zimno, trochê podwiewa³o i mokro, ale dali¶my radê.
Pierwsze dwa pakieciki wylatane z trzês±cymi siê paluszkami - bynajmniej nie z powodu zimna - to efekt przerwy miêdzysezonowej.
Przy ostatnich by³o ju¿ OK.
Panowie, ale to co najistotniejsze dla mnie - "KOPANIA REKSIA" (z którym tak uporczywie walczy³em na zakoñczenie poprzedniego sezonu) - pomimo zimna i wilgoci NIE STWIERDZI£EM :D.
To co spowodowa³o znikniêcie tego dziwnego efektu - to wed³ug mnie uziemienie ogona. AirWolf lata³ i ¶wieci³ na ca³ego.
Faktycznie znacznie lepiej prezentuje siê taki z "face liftingiem".
No i jeszcze jeden szczegó³, który sprawdza³em - NOWY SILNIK.
Panowie - moim zdaniem jak to siê mówi "niebo a ziemia" przy makiecie o takim ciê¿arze:
- makieta zachowuje siê o wiele bardzie stabilnie (wiêksza moc silnika),
- silnik ciszej pracuje (niewiele, bo niewiele, ale zawsze), charakterystyczny gwizd towarzysz±cy poprzednim silnikom jest równie¿ znacznie mniejszy,
- silnik pomimo latania 6 pakietów jeden po drugim nie wykazywa³ tendencji do grzania siê,
- nie stwierdzi³em, aby wyra¼nie (mo¿e nieznacznie przy moim lataniu makietowym) skróci³ siê czas lotów na jednym pakiecie, w porównaniu do poprzedniego silnika.
No i to chyba tyle z moich spostrze¿eñ po pierwszych lotach w tym sezonie - :D:D:D

Edytowane przez Andy dnia 27.02.2010 17:38