Dodane przez dorob dnia 12.12.2010 21:44
#36
Pawe³, a gdzie schowa³e¶ regulator, one maj± strasznie krótkie kable od strony silnika :| Przed³u¿a³e¶ mo¿e i s± w zabudowie zamkniêtej?
A wiêc tak, ¶lizg po ¶niegu pomyka, ja osobi¶cie wola³bym szybciej, ale mo¿liwe, ¿e to wina wilgotnego ¶niegu.
Dó³ oklei³em ta¶m± aluminiow± elektryka schowana, jedynie regla nie mia³em jak schowaæ wiêc poszed³ w torebkê foliow±, a ca³o¶æ dodatkowo w ta¶mê aluminiow±.
PS. Zapomnia³bym o najwa¿niejszym, nie oby³o siê bez crash testu, ¶lizg stan±³ i zamiast go popchn±æ za p³ytê to go pchn±³em za pa³±k, poskutkowa³o to urwaniem pa³±ka i wzmocnieñ, oraz wyrwaniem zawiasu jednego ze sterów.
Jednak 1200kv to du¿a warto¶æ obrotów :)
Zdjêæ przed testem ¶lizgu nie robi³em, wiêc nie widaæ wzmocnieñ, by³y pomiêdzy wie¿± a zabudow± sterów z drutu stalowego fi 2,4mm, a oto efekt spotkania siê z nim ¶mig³a
Edytowane przez dorob dnia 12.12.2010 22:35