Niestety filmiku brak, wiêc opiszê tylko swoje spostrze¿enia. Ogólnie od pierwszego rzutu polecia³ i to przy sporawym wietrze. Pierwszy lot, lepsze wywa¿enie i po drugim rzucie polecia³ jak po sznurku. £adnie szybuje, szybko nabiera wysoko¶ci. Problem mia³em tylko z regulatorem bo przy ¶migle 9x7.5 wyci±ga³ zadu¿o pr±du i do tego siê grza³. Za³o¿y³em 10x5 i jest lepiej.
Teraz film z pamiêtnego "krasza", którego ¶wiadkiem by³ Stanis³aw: YouTube Video
Temat wypadku by³ juz badany przez Pañstow± Komisjê Badania Wypadków Lotniczych, która wstêpny raport przygotuje w pierwszym kwartale 2014 roku. Wstêpne wnioski - pilot to d...pa, lecia³ po pijaku, nie wcisn± sprzêg³a przy redukcji biegu, nie zadzia³a³ ABS oraz by³o zama³o powietrza w kole zapasowym i nie dzia³a³a toaleta poka³adowa oraz system sztucznego horyzontu. Ogólnie ³adnie ¿ar³o ale spad³o.
Po upadku Ikara model zyska³ drugie ¿ycie - sklejony, poprostowany, ca³y przód ze styroduru. Ogólnie mocniejszy i ciut bardziej ciê¿szy. Lata tak samo jak przez wypadkiem - jest stylowo postarzony przez efektowne zmarszczki na ta¶mie pakowej.