Zobacz temat
RC P³ock :: Modele RC :: Relacje z budowy
Kto jeszcze czyta ten temat? 3 go¶æ(ci)
 Drukuj temat
Hyperion Ju-87 Stuka G2
Andy
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 22.01.2012 16:30
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Po przejrzeniu instrukcji oraz ponownej inspekcji poszczególnych elementów modelu prace drgnê³y.
Od razu powiem, ¿e by³ to jeszcze etap prac przygotowawczych.
Podczas przegl±dania czê¶ci zauwa¿y³em, ¿e d¼wigar ³±cz±cy p³aty skrzyd³owe jest wzmocniony jednostronnie tkanin± szklan± przyklejon± na ¿ywicê. No i w tym miejscu by³ zong producenta modelu. Tkanina nie by³a przyklejona na ca³ej powierzchni do d¼wigara. Dlatego te¿ chcia³ nie chcia³ w miejscach, gdzie tkanina by³a odspojona oraz gdzie da³a siê jeszcze odspoiæ, trzeba by³o j± na nowo przykleiæ.
Po 24-godzinnym schniêciu ¿ywicy by³o trochê szlifowania i pasowania, aby d¼wigar zmie¶ci³ siê we wnêki w p³atach skrzyd³owych:

img809.imageshack.us/img809/2836/stuka11.jpg

Etap sklejenia p³atów w jedn± ca³o¶æ dopiero po zmontowaniu lotek, klap i serw nimi steruj±cych.

Zamówione serwa dotar³y i nast±pi³a pierwsza ich przymiarka. Pasuj± jak ula³ do swoich wnêk. Szczególnie jest to istotne w przypadku serw steruj±cych klapami, gdy¿ g³êboko¶æ wnêk, w których s± one montowane nie jest imponuj±ca:

img696.imageshack.us/img696/7200/stuka12.jpg

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 17:59
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 23.01.2012 10:27
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Jako, ¿e zosta³em trochê przymusowo uziemiony dzisiaj w Radku zabra³em siê za kompletowanie galanterii do usterzenia p³atów skrzyd³owych
- tylko 16 elemencików na jeden p³at skrzyd³owy:

img844.imageshack.us/img844/5027/stuka13.jpg


- Elementy sta³ego usterzenia:

img23.imageshack.us/img23/905/stuka14.jpg


- Elementy klap:

img651.imageshack.us/img651/6893/stuka15.jpg


- Elementy lotek:

img534.imageshack.us/img534/9886/stuka16.jpg

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:02
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
robloz
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 23.01.2012 11:38
Awatar

Moderator


Postów: 2388
Data rejestracji: 19.05.08

Z mocowaniem klap i lotek to w Ju niez³a zabawa. W moim jest to trochê inaczej rozwi±zane. Razi mnie tylko te wystaj±ce serwo klap - mogli te¿ je schowaæ tak jak serwo lotek. Jak jest rozwi±zany napêd wewnêtrznej kapy?
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Andy
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 23.01.2012 12:04
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

mogli te¿ je schowaæ tak jak serwo lotek


Robertino te¿ tak my¶lê, no ale jest jak jest - bêdzie malowanko serwa i orczyka farbk± zbli¿on± kolorkiem do spodu p³atów.

Jak jest rozwi±zany napêd wewnêtrznej kapy

- je¿eli dobrze rozumiem, to pytasz o powierzchnie sterowe - te najbli¿ej kad³uba. W tym modelu s± to elementy nieruchome - sta³e. Klapy s± ¶rodkowymi elementami usterzenia.
Jak widaæ na poni¿szej fotce te elementy s± wklejane do p³ata na sta³e:

img23.imageshack.us/img23/905/stuka14.jpg

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:03
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
robloz
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 23.01.2012 14:46
Awatar

Moderator


Postów: 2388
Data rejestracji: 19.05.08

Teraz widzê ¿e dzwignie s± inne. To trochê poszli na ³atwiznê.
Wink
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Andy
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 29.01.2012 18:05
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Trochê ma³o czasu pozosta³o w weekend ze wzglêdu na "zabawê" z piramidkami do zrêczno¶ciówki na HOD-2012, ale uda³o siê choæ wykonaæ pasowanie mocowania serw lotek do dekielków przykrywaj±cych komory serw:

img545.imageshack.us/img545/1976/stuka17.jpg

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:04
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 03.02.2012 20:36
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

W tak zwanym miêdzyczasie, tak na wszelki wypadek nauczony smutnym do¶wiadczenie z AirWolfa naby³em aluminiowe orczyki - pod kolorek malowania spodu p³atów modelu:

img543.imageshack.us/img543/1588/stuka18.jpg


Poza tym ko³eczki do zamocowania serw lotek na dekielkach komór serw zosta³y ju¿ wklejone - jutro mocowanie i instalacja:

img707.imageshack.us/img707/198/stuka19.jpg

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:05
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 04.02.2012 19:10
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Jak zapowiada³em tak zrobi³em. Jednak przedtem sprawdzi³em jeszcze prawid³owo¶æ dzia³ania serw, jak równie¿ ustawienie ich w pozycji neutrum. A zrobi³em to za pomoc± takiego zestawu:

img39.imageshack.us/img39/7698/stuka20.jpg


Jest to tester do serwomechanizmów. Baaaaardzo przydatne urz±dzenie. Mo¿e pracowaæ w trzech trybach:
- manual - rêcznie potencjometrem zmieniamy wychylenia serw
- neutrum - ustawienie serwa w pozycji neutralnej
- auto - serwo samo wychyla siê automatycznie ca³y czas od jednego maksymalnego wychylenia do drugiego maksymalnego wychylenia.

A oto tak wygl±daj± serwa lotek zamontowane w swoich komorach:


img696.imageshack.us/img696/3451/stuka21.jpg


img546.imageshack.us/img546/1503/stuka22.jpg


Ale nie mo¿e byæ tak dobrze, aby wszystko sz³o jak z p³atka. W³a¶nie dotar³em do znanego modelarzom stosuj±cym w swych modelach klapy napêdzane serwami z jednego kana³u za pomoc± kabelka "Y". Niestety w tym modelu serwa od klap umieszczone s± lustrzanie w swoich wnêkach i ¿adne odwracanie lub ich obracanie nie wchodzi w grê, gdy¿ umiejscowienie d¼wigni na klapach nie pozwala na ¿aden manewr (no chyba, ¿e zmieniæ po³o¿enie jednej z d¼wigni na tê sam± stronê, co po przeciwnej stronie p³ata).
Obecnie wygl±da to tak:

img215.imageshack.us/img215/4531/stuka23.jpg


img831.imageshack.us/img831/8804/stuka24.jpg


img837.imageshack.us/img837/8676/stuka25.jpg


Ja nie bêdê dziurawi³ dodatkowo klap modelu i postanowi³em pos³u¿yæ siê takim wynalazkiem REWERS SERWA NF-INV2:

www.modelemax.pl/images/sklep/serwo/NFINV1.jpg


Urz±dzenie to wpiête pomiêdzy odbiornik a serwomechanizm odwraca kierunek dzia³ania serwomechanizmu, dziêki czemu mo¿na z jednego kana³u sterowaæ dwoma serwami przy czym ich kierunki dzia³ania bêd± przeciwne. Inny przyk³ad zastosowania to sterowanie z jednego kana³u serwami dla klap w skrzyd³ach, które fabrycznie przygotowane s± do lustrzanego monta¿u serwomechanizmów.

Uk³ad posiada potencjometr którym mo¿na ustawiæ/wytrymowaæ wychylenie d¼wigni serwomechanizmu tak, by ustawienia neutrum dla obu sterowanych z jednego kana³u serwomechanizmów by³y takie same. Zakres regulacji to +/- 15 stopni standardowego wychylenia serwa.


No có¿, zamówione trzeba "chwilkê" poczekaæ.
No to chyba pomalujê kolorkiem zewnêtrze powierzchnie serw steruj±cych klapami, a jutro mo¿e je zamontujê.
Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:10
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 04.02.2012 21:13
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

No dobra, serwa ju¿ pomalowane - jak widaæ u góry popychacze równie¿:

img39.imageshack.us/img39/9564/stuka26.jpg


Nawet dzia³aj± - nie uda³o siê ich unieruchomiæ przez pomalowanie Wink - spoko, akrylówka wodna.
Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:11
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
robloz
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 04.02.2012 21:21
Awatar

Moderator


Postów: 2388
Data rejestracji: 19.05.08

Z kierunkiem serw te¿ mia³em problem w dromaderze . Jednak rozwiazalem to zmieniaj±c kable w ¶rodku serwa , zawsze to trochê taniej. Wink
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Andy
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 05.02.2012 13:54
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

rozwi±za³em to zmieniaj±c kable w ¶rodku serwa


- ja niestety bojê siê gmeraæ w tak precyzyjnych mechanizmach - i wiek nie ten i oczy ju¿ nie te - Wink
Kiedy¶ próbowa³em takiej zmiany w serwie Tower Pro, przelutowa³em kabelki w silniczku, a tu dalej serwo kreci, tak jak krêci³o w tê sam± stronê. Dlatego od tamtej pory powiedzia³em sobie - Andy nie grzeb w tym na czym siê nie znasz i zamówi³em teraz reversik Smile
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
robloz
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 05.02.2012 14:59
Awatar

Moderator


Postów: 2388
Data rejestracji: 19.05.08

przelutowa³em kabelki w silniczku, a tu dalej serwo kreci, tak jak krêci³o w tê sam± stronê.


Aby zmieniæ kierunek serwa, trzeba zamieniæ kabelki na silniku i na potencjometrze.
Piszê bo mo¿e siê to komu¶ przyda. Jednak rozwi±zanie to ma jedn± wadê: w razie uszkodzenia serwa w terenie = koniec lotów (chyba ,¿e ma siê zapasowe przelutowane)
Edytowane przez robloz dnia 05.02.2012 15:00
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Andy
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 05.02.2012 19:34
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Ano w³a¶nie:
trzeba zamieniæ kabelki na silniku i na potencjometrze

- dlatego te¿ s³usznie podchodzê do tej kwestii Wink:
Andy nie grzeb w tym na czym siê nie znasz


By³o trochê czasu no i ca³a "rogacizna" do lotek i klap zosta³a dopasowana. Przyznam, ¿e pomimo przygotowanych otworów do osadzania, trzeba by³o ka¿dy element dopasowaæ indywidualnie. Ale wykonane, a nawet elementy na powierzchniach lotek i klap zosta³y wklejone:

img3.imageshack.us/img3/2336/stuka27.jpg


img820.imageshack.us/img820/8660/stuka28.jpg

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:13
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
robloz
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 05.02.2012 20:17
Awatar

Moderator


Postów: 2388
Data rejestracji: 19.05.08

No to najgorsze masz ju¿ za sob±.
W moim Ju mocowanie lotek ,klap by³o bardziej skomplikowane i zajê³o mi dobre kilka godzin.
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Andy
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 11.02.2012 19:50
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Reversik trybu pracy do serwa klap dotar³. Po sprawdzeniu prawid³owo¶ci dzia³ania - czyli symetrycznym kierunku obracania d¼wigni serw ich przy ich lustrzanym po³o¿eniu i pod³±czeniu za pomoc± kabelka Y do jednego kana³u, serwa klap zosta³y zamontowane:


img190.imageshack.us/img190/3369/stuka32.jpg


Kabelki zosta³y stosownie przed³u¿one i przeplecione wewn±trz konstrukcji p³atów.
Nastêpnie przysz³a kolej na wklejenie pozosta³ej "rogacizny" na powierzchniach p³atów skrzyd³owych. Jako ¿e lotki i klapy maj± trzy punkty zamocowania, trzeba by³o to zrobiæ do¶æ precyzyjnie, aby punkty obrotu by³y wspó³osiowe. I w³a¶nie wymy¶li³em sobie taki sposób ich centrowania:


img221.imageshack.us/img221/4985/stuka31o.jpg


img827.imageshack.us/img827/10/stuka30.jpg


Pozosta³y jeszcze do wklejenia nieruchome (nieaktywne) elementy klap - te najbli¿ej kad³uba. Ale celowo ich nie wkleja³em, gdy¿ mog± trochê przeszkadzaæ przy sklejaniu dwóch p³atów w jedn± ca³o¶æ. Dlatego te¿ znajd± siê na swoim miejscu dopiero po sklejeniu skrzyd³a.

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:16
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 12.02.2012 12:06
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

P³at skrzyd³owy zosta³ sklejony w jedn± ca³o¶æ:

img31.imageshack.us/img31/6886/stuka33.jpg

Edytowane przez Andy dnia 12.02.2012 18:17
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 12.02.2012 18:21
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Jako, ¿e by³o jeszcze dzisiaj trochê czasu dopasowa³em uchwyty lotek i klap ze wspó³pracuj±cymi z nimi uchwytami na p³atach skrzyd³owych wraz ze ¶rubeczkami:

img59.imageshack.us/img59/9094/stuka34.jpg


img822.imageshack.us/img822/8218/stuka35.jpg


Jak widaæ klapy "bierne" zosta³y równie¿ ju¿ wklejone.
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 17.02.2012 18:26
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

No i klapy i lotki na p³atach skrzyd³owych zosta³y ju¿ skrêcone na sta³e - oczywi¶cie po wielokrotnym sprawdzeniu prawid³owo¶ci ich dzia³ania. Okaza³o siê, ¿e trzeba by³o z jednej strony za³o¿yæ ma³e dystansiki (podk³adeczki), aby trochê zwiêkszyæ odleg³o¶æ pomiêdzy klap± a lotk±, poniewa¿ istnia³a mo¿liwo¶æ zablokowania lotek przy opuszczonych klapach. Odby³o siê równie¿ dzisiaj pierwsze pasowanie p³ata skrzyd³owego do kad³uba. A wygl±da³o to tak:


img7.imageshack.us/img7/4947/stuka36.jpg


Oczywi¶cie nie oby³o siê bez pasowania - trzeba by³o delikatnie podpi³owaæ p³at w miejscy styku z kad³ubem:


img59.imageshack.us/img59/9720/stuka37.jpg

Edytowane przez Andy dnia 17.02.2012 18:26
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
robloz
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 17.02.2012 19:46
Awatar

Moderator


Postów: 2388
Data rejestracji: 19.05.08

Super to wygl±da i ogl±daj±c Twojego Ju, trafi mnie chyba szlag ¿e nie mogê koñczyæ swojego. WinkAngry

Ale ,aby nie by³o tak piêknie Wink konstruktorzy poszli kolejny raz na ³atwiznê. Ca³kiem inna jest czê¶æ skrzyd³a pod kad³ubem. No ,ale to przecie¿ nie makieta. Z niecierpliwo¶ci± czekam aby zobaczyæ go w locie, bo na 100% bêdziesz pierwszy.
Edytowane przez robloz dnia 17.02.2012 20:03
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Andy
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 17.02.2012 21:37
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

na 100% bêdziesz pierwszy.

- oj tam, oj tam - ja siê nie ¶cigam - ale fakt mam nadziejê, ¿e zd±¿ê na pocz±tek sezonu przy moim weekendowym systemie sk³adania Wink

konstruktorzy poszli kolejny raz na ³atwiznê. Ca³kiem inna jest czê¶æ skrzyd³a pod kad³ubem.

- chyba nie bêdzie tak ¼le Robertino:

img3.imageshack.us/img3/4479/stuka38.jpg
Edytowane przez Andy dnia 18.02.2012 00:27
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Junkers Ju 87 Stuka Relacje z budowy 21 10.01.2022 08:05
HYPERION Samson II 35E Nasze lataj±ce modele RC 6 28.07.2011 17:11
CAP 232 Hyperion ARF - relacja z budowy Relacje z budowy 7 27.06.2011 22:26
statystyka