Bardzo ³adny materia³
Przy okazji mam pytanko do wszystkich fotoreporterów z naszej grupy
Czy robi±c ujêcia korzystacie z trybu auto ?
Sam nagrywam w tym trybie i widzê problem , mianowicie obiekty na tle nieba wychodz± ciemne , widaæ tylko kontury
Wychodzi na to , ¿e trzeba korzystaæ z ustawieñ manualnych , tylko jakich ?
Ja robiê na automacie. Przy tak zmiennych warunkach jak na zewn±trz manualne ustawienia, przynajmniej mi, siê nie sprawdzaj±. Czasem faktycznie co¶ wyjdzie ciemne, ale przy obróbce filmu mo¿na jeszcze materia³ znacznie poprawiæ.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
A mo¿e warto czasami przed filmowaniem zrobiæ tzw. "balans bieli" je¿eli tylko jest taka mo¿liwo¶æ w aparacie, a nie korzystaæ z jej automatycznych ustawieñ. Jak to mnie kiedy¶ uczyli - ka¿de warunki filmowania s± inne i automat nie zawsze siê sprawdza.
Edytowane przez Andy dnia 18.10.2012 10:22
Andy
_____________________ DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz
- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
S³awek , Andrzej ---->dziêki za odpowiedz
Temat nie jest prosty , jak siê wydaje......
Z tego co siê zorientowa³em, trzeba operowaæ przys³on± i czasem
Ale do takiej zabawy potrzeba ju¿ trochê lepszego (dro¿szego ) sprzêtu.....niestety