Start makietowy, jedno l±dowanie na zgaszonym silniku prawie jak szybowiec. Jedno (¿eby nie wyj¶æ z wprawy ) zakoñczone cyrklem.
Ale ¿eby nie by³o tak piêknie to prawie godzinê siê mêczy³em aby odpaliæ silnik.
Musia³em ustawiæ zawory. W koñcu jak uda³o siê odpaliæ to max. obroty jakie uda³o siê ustawiæ to ok.7020 ( w zesz³ym roku wycisn±³em ok 9300)
Czy nisko ustawiony zbiornik paliwa, prawie 3cm. poni¿ej iglicy mo¿e byæ przyczyn± k³opotów z rozruchem i mniejszych obrotów?
Wiem, ¿e odwali³em "babola".
W samym locie pracowa³ bardzo nierówno.
Je¶li nie uda mi siê usun±æ problemu to zostanie na zawodach tylko statyka.
Podziêkowania dla Wojtka i Paw³a.
Edytowane przez robloz dnia 08.05.2015 14:29
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
I problem z rozruchem wyja¶niony. Na prowizorycznej hamowni ustawi³em napêd tak jak powinno byæ i odpala bez problemu. Czyli przyczyn± by³ za nisko ustawiony zbiornik. Za gapowe siê p³aci.
Co do obrotów to jest ok. Sprawdzi³em i instr. i na ¶migle 15x8 (te by³o na oblocie) ma 7600, a na 14x8 ma 9600.
Edytowane przez robloz dnia 09.05.2015 09:32
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
4:45 chyba du¿o nie brakowa³o...
Gratulujê oblotu!
A zbiornik da siê poprawiæ? Próbowa³e¶ zatykaæ palcem wydech przy odpale? Powinno pomóc.
Edytowane przez Piotrek B dnia 09.05.2015 10:48
Nie biorê grawitacji na powa¿nie.