Kiepski ze mnie pilot nie wiem dlaczego to siê sta³o - poprzedniego dnia wszystko zrobi³em dobrze, a teraz....
Wyrzuci³em go pod skosem do góry i dlatego ciê¿ko by³o mu siê rozpêdziæ, poprzedniego dnia nie by³o z tym problemu..."do góry wzbi³ siê niczym ...."
Edytowane przez lesiu7 dnia 05.09.2015 08:58
Po rozebraniu resztek zauwa¿y³em, ¿e Silnik Emax GT2210/09 KV1780 - 220W w ¶rodku ma popalone uzwojenie. Nie wiem co zrobi³em nie tak - we wrêdze silnikowej by³o wywierconych z 8 dziur ok 8mm ¶rednicy , ko³pak ¶mig³a odsuniêty od wrêgi na 0,5 cm, za silnikiem w kad³ubie wyciête 3 otwory w celu ch³odzenia - a mimo to siê spali³ - co zrobi³em nie tak ?? Jak mam zamontowaæ nastêpny, ¿eby siê nie przepali³.
Za mocno silnik obci±¿y³e¶. Jakie by³o ¶mig³o i pakiet?
Silnik ma wysokie KV, raczej pod pakiet 2S, jak 3S to ¶mig³o z ma³ym skokiem.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
Przepraszam ale silnik by³ ten
dok³adnie :
Emax GT2210/13 KV1270 - 204W pakiet 3S ale ¶mig³o da³em albo 10/5,5 lub 11/4 (ju¿ nie pamiêtam).
Tomek jak pokazywa³ swoj± b³yskawicê- to tam mia³ tylko ma³y otworeczek na powietrze od do³u, ja dowali³em du¿o dziur ale i tak nie pomog³o.
Tu ¿adne otwory nie pomog± jak siê przeci±¿a silnik. Ze specyfikacji wynika, ¿e maksymalny pr±d to ok. 17A, a producent zaleca ¶mig³a 8x4 lub 9x4,7 i przy tym ostatnim to silnik jest do¶æ wy¿y³owany. Nie ma siê co dziwiæ, ¿e na tak du¿ych ¶mig³ach nie da³ rady.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4