Zobacz temat
RC Płock :: Modele RC :: Relacje z budowy
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Katana MD - budowa i wyposażenie
Andy
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30.12.2008 18:59
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Witam,
w tym wątku będą przedstawiane postępy w budowie i wyposażaniu tego modelu. Jest to również miejsce dla tych wszystkich, którzy będą chcieli podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, co do technologii wykonania elementów modelu, jak również jego wyposażenia elektrycznego. No i oczywiście będą chcieli odpowiedzieć na moje pytania i przemyślenia z tym związane.

A zaczęło się od takiego stanu - no prawie takiego bo jeszcze bez podwozia - ale fotki stanu "0" brak
img41.imageshack.us/img41/374/katana1d.jpg

aktualnie
img257.imageshack.us/img257/737/katana2.jpg

img718.imageshack.us/img718/5391/katana3.jpg

Oczywiście każde uwagi i spostrzeżenia są mile widziane.
Pozdrawiam
Miłej Współpracy
Edytowane przez Andy dnia 06.06.2010 20:09
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
stawoj
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01.01.2009 19:59
modelarz


Postów: 1362
Data rejestracji: 18.05.08

Podaje link do stronki , gdzie facet pokazuje bardzo dokładnie jak składać poprawnie modele "prawie gotowe". Filmiki jeden po drugim w dolnej części strony.

http://www.3dhobb...px?ID=2365

Tu są zresztą wszytkie ich modele i po wybraniu którego kolwiek w dolej części strony są w formie video instrukcje montażu.
http://www.3dhobb...tegoryID=4



Może to też w czymś pomoże.
Edytowane przez stawoj dnia 01.01.2009 20:12
 
Andy
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01.01.2009 22:58
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Witajcie w Nowym Roku,
Dzięki Wojtek za ten post. Faktycznie wszystko dokładnie pokazane co i jakSmile. Oczywiście, że są pomocne. Ja już je przejrzałem i szereg szczegółów stało się bardziej zrozumiałych - przynajmniej dla mnie.

Jeszcze raz dzięki,
Pozdrawiam
Miłej Współpracy.
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04.01.2009 17:00
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

A oto moje nowe przemyślenia dotyczące konstrukcji Katany - tym razem konstrukcja podwozia głównego.
Firmowe podwozie składa się z dwóch osobnych goleni węglowych, przykręconych w 4 punktach (dwie śrubki i dwa wkręty - punkty zewnętrzne) do podstawy wzmocnionej od wewnątrz tkaniną węglową. Zawsze na mechanice uczyli mnie, że to co całe to przeniesie znacznie korzystniej obciążenia niż to co łączone. Dlatego też przewidziałem takie rozwiązanie:
- śrubki i gniazda zostają, natomiast wkręty mam zamiar zastąpić również śrubkami 3 mm i gniazdami metalowymi;
- golenia mają zostać przykręcone poprzez przygotowaną przeze mnie nakładkę ze sklejki 2,5 mm pokrytą tkaniną węglową.
A wszystko to ma wyglądać właśnie tak:
img27.imageshack.us/img27/9554/katana4g.jpg

img246.imageshack.us/img246/858/katana5.jpg

img6.imageshack.us/img6/6083/katana6.jpg

Napiszcie co myślicie o moich przemyśleniach i "innowacjach" dotyczących takiego sposobu zamocowania podwozia do kadłuba.

Pozdrawiam
Miłej Współpracy
Edytowane przez Andy dnia 06.06.2010 20:14
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
stawoj
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04.01.2009 19:15
modelarz


Postów: 1362
Data rejestracji: 18.05.08

Sławek, na przykład notorycznie wyłamywał całe podwozie , bo jeśli nawet zahaczył jednym kołem , obrywał całość. Po jakimś czasie podzielił podwozie na dwie części. Do tego zamiast metalowych śrub, które wyrywały przy okazji wszystkie flaki, zastosował śruby plastikowe , chyba w jego przypadku M6 i jak coś to zamiast dechy pęka śruba i często tylko jedna, tej części która za mocno zahaczyła. Tak samo robi w tym nowym Capie.
Ale jak widzę u ciebie, masz trochę pancernie i może nie będzie w ogóle problemu z wyrywaniem podwozia.
Z tego co wiem to już Sławek nie wyrywa podwozia Smile
 
Andy
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 15.02.2009 13:18
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Witam wszystkich,
Po chwilach rozterek i wątpliwości nastąpił finał.
A oto efekt końcowy.Wink
Teraz już tylko pilnie trenuję pilotaż i czekam na sprzyjającą aurę.Smile

img693.imageshack.us/img693/5545/katanak1.jpg

img688.imageshack.us/img688/6859/katanak2.jpg

img202.imageshack.us/img202/3223/katanak3.jpg

Pozdrawiam,
Miłej współpracy
Edytowane przez Andy dnia 06.06.2010 20:18
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
robloz
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 15.02.2009 15:10
Awatar

Moderator


Postów: 2411
Data rejestracji: 19.05.08

Fajne modelik i oczywiście malowanie. Zapowiada się niezły zestaw modeli na wiosnę.

PS. Mógłbyś zmienić awatar Wink
Makiety -PT 19
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
stawoj
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17.02.2009 20:29
modelarz


Postów: 1362
Data rejestracji: 18.05.08

Witam
Model bardzo piękny, widać że włożyłeś sporo serca. Mam pytanie, ile będzie ważył z całym wyposażeniem i jaki tam masz silnik ?.

Jeżeli chodzi o mocowanie podwozia to mi się wydaje, że bez naczenia jest w takim układzie podzielenie goleni i tak wyrwiesz wszystko, gdybyś przymocował każde z osobna to tak.
 
Andy
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20.02.2009 22:09
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Witajcie,
model w całości, z pełnym wyposażeniem, waży 1072 gramy. Wyposażony jest w silnik Dualsky 3542CA-6. Z konsultacji ze Sławkiem wynika, że i tak będzie miał zapas mocy, więc różnica w ciężarze o prawie 100 gram (masa do lotu według instrukcji powinna wynosić 980 g) nie powinna mieć większego znaczenia.
A co do podwozia, to po wysłuchaniu Waszych ocen i opinii na nurtujący mnie temat zastosowałem mocowanie bez dodatkowej nakładki, dwie oryginalne śruby metalowe, ale zamiast dwóch zewnętrznych wkrętów do drewna zastosowałem dwie śrubki z tworzywa o średnicy 3 mm.

Pozdrawiam,
Miłej współpracy Smile

PS.
Sławek, czy Dual Rate na 70 % wystarczy, czy uważasz, że jeszcze zmniejszyć?
Edytowane przez Andy dnia 20.02.2009 22:15
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
SlavikS
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 22.02.2009 14:28
Awatar

Administrator


Postów: 2253
Data rejestracji: 20.05.08

Andy1212 napisał/a:
Sławek, czy Dual Rate na 70 % wystarczy, czy uważasz, że jeszcze zmniejszyć?


Moim zdaniem 70% powinno być OK - zobaczysz jak będziesz się czuł po pierwszym locie Smile Jak będzie jeszcze zbyt narowista to zmniejszysz. Na ster kierunku bym DR nie zakładał.
Sławek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
Andy
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 04.04.2009 22:19
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Witam,
no nareszcie pogoda zaczęła sprzyjać i znalazłem trochę wolnego czasu i ..........,
no właśnie zacząłem loty. Ale oczywiście nie obyło się bez problemów. Na początku od paru dni szukałem miejsca, gdzie to można byłoby polatać w moim mieście. Szumnie nazwane lotniskiem modelarskim miejsce do tego przeznaczone w ogóle nie przypomina tego Waszego - u mnie ugór i nawet nie ma kawałka utwardzonego. Dlatego też znalazłem kawałek dogodnej przestrzeni poza miastem z pasem startowym na drodze asfaltowej. Sławek miał całkowicie rację. Maszyna jest narowista jak nie wiem. Nawet ustawienie DR na 70 % na pierwszy oblot, przy moich parametrach silnika, to nawet za dużo. Odbyły się trzy krótkie loty i nawet model przeżył pierwsze próby startu, lotu i lądowania na asfalcie. Myślę jednak, że najkorzystniej byłoby pierwsze loty odbyć na normalnym lotnisku modelarskim z dość dużą ilością miejsca do lądowania i manewrów.
Sławek zastanawiam się nad DR nawet 55 - 60 %.

Pozdrawiam,
Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się Świąt
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
SlavikS
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 05.04.2009 10:53
Awatar

Administrator


Postów: 2253
Data rejestracji: 20.05.08

Moje gratulacje!
Pierwsze loty są zawsze najtrudniejsze i najbardziej stresujące - całe szczęście my na lotnisku mamy Pawła, który te pierwsze emocje bierze na siebie Smile Pierwszy lot pokazuje, czy i jak model lata i jak się zachowuje. Teraz oblatywaliśmy mojego CAP'a. Mam to samo - model szybki i bardzo reagujący na ster wysokości. Co do DR to jeżeli już w tym ustawieniu model jest trudny do opanowania to sugerowałbym ograniczenie wychyleń powierzchni sterowych dla ustawienia 100% (bez DR) np do takich jak masz teraz na 70% przez przesuniecie mocowania bowdenów bliżej osi serw, a jak to nie jest możliwe ustawienie na nadajniku maksymalnych wychyleń. Wtedy DR będzie użyteczny. Jeżeli tego nie zrobisz praktycznie będziesz zmuszony latać tylko z ustawieniem DR bo po wyłączeniu DR model będzie nie do opanowania.
Sławek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
Andy
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 05.04.2009 12:34
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

A oto, co udało się zarejestrować z moich pierwszych lotów

YouTube Video


Myślę, że następnym razem będzie lepiej.Wink

Sławek dziękuję za cenne rady - oczywiście przy następnych lotach będę testował różne ustawienia.
Edytowane przez Andy dnia 06.06.2010 20:20
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 02.05.2009 11:01
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

No niestety, powszechnie znane w świecie modelarskim zjawisko "kret" dopadło i mnie. Moja Katana MD zmieniła się nie do poznania. Traf chciał, że na miejsce swojego spoczynku wybrała sobie drogę asfaltową, z której to startowała.
No cóż nastał czas powstawania nowej. Wymontowałem wszystko co możliwe i czekam na nowy model. Trochę może to potrwać, bo zrobił się jakiś zastój z tymi modelami.

Refleksja:
- myślę, że to co pisaliście na początku o wyposażeniu (silnik) było prawdą. Z mojego doświadczenia podczas oblatywania Katany wynika również, że zastosowany w niej sinik (Dualsky 3542CA-6 MOC 450 w) miał zbyt dużą moc. Model jest bardzo lekki, jak na swoje rozmiary i pomimo redukcji ustawień D/R i Expotential zachowywał się zawsze bardzo nerwowo i był bardzo wrażliwy na nawet mały wiatr.
Dlatego też przy wyposażaniu nowego postanowiłem zmienić silnik oraz regulator obrotów. Po przeanalizowaniu zastanawiam, się nad:
SILNIK DUALSKY XM3536CA-8
REG.OBR.DUALSKY 30A
Taki silnik jest zalecany do tego modelu i ma o 90 W mniejszą moc.
Rozmiar śmigła chyba zostawię bez zmian - 11x 5,5
Smile
Edytowane przez Andy dnia 02.05.2009 16:17
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
SlavikS
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 02.05.2009 21:07
Awatar

Administrator


Postów: 2253
Data rejestracji: 20.05.08

No to chyba nie jest dobry pomysł z tym zostawianiem rozmiaru śmigła . Nic nie da zmiana silnika i regulatora. Nawet do tego wyposażenia możesz przecież założyć mniejsze śmigło np. 10x4.7E Po prostu będziesz miał mniejszy pobór prądu na mniejszym śmigle i tyle, a i cały układ napędowy nie będzie się grzał. Jak waga modelu jest ok to nie zmieniałbym napędu. Próbuj ze śmigłami - może zacząć nawet 10x4.7SF.
Sławek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
Andy
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 02.05.2009 21:52
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Sławek, w sumie masz rację, co do zamiany (zmniejszenia) rozmiarów śmigła - również aspekt finansowy ma tu znaczenie. Korzystając z Twojego doświadczenia, oczywiście zacznę od proponowanego przez Ciebie rozmiaru i zobaczę jaki będzie efekt.
Ale niestety to "trochę" potrwaWink
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 09.06.2009 11:47
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Niczym Feniks z popiołów, tak i moja Katana MD odrodziła się na nowo i jest gotowa na piknik. Smile
A oto efekt:


s4.zapodaj.net/images/98722517.jpg

Pomimo pełnej sprawności obiecuję pełne uziemienie do daty pikniku.Cool
Edytowane przez Andy dnia 09.06.2009 11:52
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 06.06.2010 19:40
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Jak niektórzy wiedzą podczas mojej nauki latania Kataną "straciła" ona podwozie.
Dzisiaj był dzień precyzyjnego majsterkowania modelarskiego. Jako, że zniszczenia były nieznaczne (pęknięta półka mocowania podwozia oraz wyłamana przednia wręgą kadłuba) trzeba było trochę nadłubać się.
Efekt końcowy:
- wręga sklejona i obustronnie wzmocniona wzmocniona matą węglową;
- nowa półka mocowania podwozia wykonana od nowa i obustronnie wzmocniona tkaniną węglową.

Jeszcze wszystko trochę surowe i do końca nie obrobione, ale na ostateczny szlif przyjdzie czas.

Wzmocniona przednia wręga:

img248.imageshack.us/img248/8928/katana1a.jpg

Nowa półka do mocowania podwozia:
img251.imageshack.us/img251/6058/katana2l.jpg

Widok od środka kadłuba:
img709.imageshack.us/img709/2150/katana3q.jpg

Teraz czekam na zamówione nowe większe i szersze kółka.

PS.
Widzę, że wcięło gdzieś uprzednio załączone fotki.
Postaram się odszukać je w moich zasobach i w miarę czasu dorzucę ponownie.
Edytowane przez Andy dnia 21.08.2010 20:22
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 21.08.2010 20:31
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

W ramach oczekiwania na zestawy naprawcze do silników helików, jak również na nową budkę Hughesa, prace naprawcze w projekcie Katana MD posunęły się znacząco.
Katana stoi już na kółkach, zostały wymienione koła (na te polecone przez Roberta), wszystkie serwa wymienione na typ MG, model został ponownie zmontowany, wyregulowany i sprawdzony odnośnie właściwego działania wszystkich serwomechanizmów. Pozostało tylko zamontowanie osłony silnika, kołpaka ze śmigłem i ostateczne wyważenie. A oto efekt:

a.imageshack.us/img824/1171/kata1.jpg

a.imageshack.us/img833/2042/kata2.jpg
Edytowane przez Andy dnia 21.08.2010 20:32
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Andy
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 27.07.2011 01:40
Awatar

modelarz


Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08

Po długim oczekiwaniu na swoją kolej, po naprawie wróciła do łask Katana MD.
Przyznam, że jestem bardzo mile zaskoczony możliwościami tego modelu. Po pierwszych niepowodzeniach - zapewne uwarunkowanych brakiem moich umiejętności w pilotowaniu modeli samolotów - przyszedł czas na prawdziwe loty. Po szkoleniu na Cessnie Corvallis, latanie Kataną to jest bajka i nawet lekki wiaterek nie przeszkadza. No i pierwsze "fiku miku" jakoś tam wychodziło. Zobaczcie sami:

YouTube Video


Dźwięk zapewne będzie dostępny dopiero rano.

Zapomniałbym dodać:
Zastosowany w modelu Lipoguard 3S (Ci bardziej wnikliwi zapewne zauważyli jego elementy na fotkach) sprawdza się o dziwo dobrze. Buzer jest w miarę dobrze słyszalny, a i pulsująca dioda sygnalizacyjna umieszczona we wnęce o dziwo jest nawet widoczna.
Edytowane przez Andy dnia 27.07.2011 02:15
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
budowa Ju-87 Relacje z budowy 69 07.01.2016 19:31
Budowa hurricane + mały krecik :) Modele ESA, budowa i naprawa modeli 43 26.07.2015 15:49
Katana 230cm do dokonczenia Sprzedam 1 04.04.2012 17:30
Katana 230cm rozp. Relacje z budowy 21 21.03.2012 20:44
Pytanie o wyposażenie łodzi RC Materiały i techniki 3 10.08.2011 12:31
statystyka statystyka