Mój widaæ nie lubi korkoci±gu. Za wcze¶nie zdj±³em gaz i przeci±gn±³.
Mia³em ju¿ kiedy¶ tak± sytuacjê, ale by³o to znacznie wy¿ej i uda³o siê wyprowadziæ.
Edytowane przez robloz dnia 12.05.2019 13:50
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
O, i te momenty najbardziej operatorów rajcuj±
A moje krety gdzie?
Tak na marginesie, macie jaki¶ skuteczny sposób na pod³±czenie rurki od zbiornika do t³umika? Mnie to notorycznie siê obrywa albo raczej chyba upala. Najprawdopodobniej przerwany wê¿yk zaraz przy z³±czce do t³umika by³ przyczyn± zga¶niêcia silnika w trzeciej kolejce i przymusowego twardego l±dowania w kretowiskach
Teraz ju¿ nie mam wymówki - trzeba braæ siê za przeróbkê konstrukcji podwozia
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
Ja podci±gam tylko model nie reaguje Tajemnica siê rozwi±za³a przy drugim l±dowaniu jak zaci±ga³em wysoko¶æ, a model i tak pomnik pilota zrobi³. Do oblotu ustawi³em minimalne wychylenia steru wysoko¶ci i tak zosta³o. Faktycznie te ruchy steru wysoko¶ci by³y minimalne - Pawe³ ¶wiadkiem. Po drugim locie zwiêkszy³em wychylenia dwukrotnie, ale jak widaæ nie uda³o mi siê nic przetestowaæ przez ten felerny wê¿yk.
Model ma potencja³, a podwozie i tak do przeróbki by³o. Jeszcze bêdzie lata³
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4