Witam, nied³ugo pierwsza ods³ona, nie nowego a ciekawego heli ze stajnii Compassa. W sumie graty takie same jak w nitro , inne s± boki ramy i dodana pólka pod pakiety. Skrzynia ogonowa, g³owica takie same jak w nitro, reszta w praniu, a jutro oczywi¶cie zdjêcia.
Edytowane przez private9 dnia 24.06.2010 23:36
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
Jak obieca³em tak czyniê fotki s±. Wszyscy co my¶leli ¿e pszczó³ka nie poleci s± w b³êdzie, powiem wiêcej, model z³o¿ony i wyregulowany wg instrukcji, czyli d³ugo¶æ popychaczy itp, pod³±czam pakiet w górê i wiszê model robi zawis bez regulacji. Ogólnie tak jak pisa³em pakiety Rhinio 2X 4S pojemno¶æ 3700mAh i 1,5 min zawis dla fotoreportera, sprawdzenie czy nic siê nie odkrêca, lukniêcie na ³opaty czy wytorowane, kilka przelotów bazowych l±dowanie, timer na 5 minut i rura, no mo¿e nie dokoñca, ale ca³y czas jakie¶ flipy, beczki , pêtle, plecki i czyli du¿o fiko³ków , na koniec autos który model wykona³ sam, tylko nie trzeba przeszkadzaæ na pakietach po 3,7 V na cele.
Poni¿ej foty, zaczynamy.
Siad³a pszczó³ka, tzn. wysz³a krowa na pastwisko, a trawy na¿ar³a
Tutaj to profanacja, z modelu Knight nitro na elektro a koszulka Tornado, paliwo takiemu tylko daæ i rozrusznik.
Wybuchnie??? Czy nie???
Nie wybuch³o wiêc startujemy
On :shock: lata
Lataæ ka¿dy mo¿e
Kabina i heja
Autorotacja
Zadziera ma³y nosa
Jak zwykle przy autosie nie zmie¶ci³em siê w strefie , model w krzokach ale pilot ¿yje
I wyl±dowa³,
Ogólnie super stabilny model, lata tak samo fajnie jak wersja nitro z tym ¿e ma 30% wiêcej mocy od modelu spalinowego. Pamiêtajcie o jednym na przysz³o¶æ, jakby kto¶ skusi³ siê na model marki Compass, to nie s± zabawki.
Pozdrawiam,
Arek.
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
Brawo Areczku,
trzymamy kciuki za Ciebie i Twój model na zawodach wszelakich. To ju¿ niez³y "kawa³ek modelu", bardzo ³adnie prezentujacy siê w Twoich rêkach i dr±¿kach. Ale fakt - to ju¿ nie jest zabawka.
A poza tym wspaniale, ¿e jest producent, którego wykonanie modelu i jego ustawienia s± zgodne z instrukcj±, wszystko pasuje i przys³owiowo "gra". Bo ja mam trochê inne zdanie na temat tego czym ja latam - . Czasami jak patrzê na rozwi±zania zastosowane przez konstruktorów w moich makietach to wygl±dam mniej wiêcej tak
Edytowane przez Andy dnia 09.07.2010 12:18
Andy
_____________________ DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz
- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
Andrzejek to zawsze mnie zmobiliziuje i pozytywnie opisze . Dziêkujê. Jeden kolega z P³ocka powiedzia³ mi ¿e jak siê nie znam to ¿ebym ju¿ nie kaleczy³ heli i kupi³ sobie esy glidera narazie nie pos³ucha³em, ale zacz±³em lataæ w innych godzinach bo stwierdzi³em ¿e jak±¶ kl±twê na mnie rzucili .
Model ma naprawdê du¿o mocy i na pakietach Rhinio 2X 4S 3700mAh wychodzi 5 minut ostrego acro, jak siê lata sportowo 3D to jakie¶ 6,5 minuty.
Jestem zadowolony bo podoba³ mi sie Knight nitro, a teraz mam to samo tylko elektro i ma 30% mocy wiêcej,
Tylko smrodku i dymku ¿al niestety.
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
Se ³upn±³em, Przyjecha³ Christian i chcia³em mu pokazaæ jak lata model i pokaza³em, sprzêt jest bardzo szybki i zwrotny, nawet bym powiedzia³ ¿e za bardzo. Ziemia by³a blisko a ja flipa robi³em za nisko
PS. Jednak bêdê lata³ sam na lotsniku, by³o tak przez tydzieñ i sprzêt by³ sprawny , ¿artujê oczywicie.
Edytowane przez private9 dnia 10.07.2010 07:13
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
- to dobrze, ¿e fotki nie oddaj± stanu faktycznego - fakt, elementy, które wymieni³e¶ nie s± a¿ tak kosztowne.
Jednak bêdê lata³ sam na lotnisku, by³o tak przez tydzieñ i sprzêt by³ sprawny
Areczku to chyba dobry pomys³ na treningi - ja tak uczy³em siê lataæ - sam na ³±ce i nikogo w jej okolicy. Ale to tylko do czasu, potem trzeba stan±æ przed "publik±".
Areczku, ¶ci±gaj czê¶ci, sk³adaj i reguluj model, poszukaj odpowiedniego miejsca i czasu, no i delikatnie w górê. Wiem, ¿e zabrzmi to z moich ust trochê banalnie, ale postaraj siê "wlataæ" w model w normalnych lotach, aby wyczuæ jego mo¿liwo¶ci i przyzwyczaiæ siê do jego zachowañ - a dopiero potem fiku-miku.
Arek - TRZYMAM KCIUKI Andy
_____________________ DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz
- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17
Andrzejku model naprawiony, nie by³o tak ¼le, chocia¿ sam wiesz ile trzeba sie na rozkrêcaæ ¿eby rurê ogonow± wymieniæ, niby nie du¿o ale trochê jest ¶rubek. Brakuje mi tylko podpór ogona, bêd± pewnie na jutro, zreszt± pogoda nie lotna, dla mnie za gor±co.
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//