Nikt nie jest mistrzem i wszelkie uwagi zawsze mile widziane.
W oryginalnej wersji od góry była tylko jedna listwa 10x4mm. I właśnie "puściło" w tych miejscach co zaznaczyłeś, zwłaszcza, że listwa nie była ciągła tylko załamana pod kątem.
Chcąc to poprawić dałem ze sklejki 4 tę poziomą część od wręgi silnikowej do końca kabiny i wypełnienie między wręgami (to ta część ażurowa,bo tutaj w oryginale nic nie było), oraz listewki wzmacniające łączenia wręga/ bok kadłuba.
Będą jeszcze wzmocnienia w części styku kadłuba ze skrzydłem.
Cały szkopuł tkwi w tym, że kadłub jest w dwóch miejscach załamany pod kątem i nie ma ciągłości podłużnic.
Myślę, że powinno być ok, ale to pokarzą loty, być może już nie moje. Makiety -PT 19
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
Tak na poważnie to jeszcze na 100% nie wiem jakie będą dalsze losy Turbulenta.
Mam większy silnik i korci mnie, aby go założyć i polecieć (być może tak będzie), ale będzie on sporo wystawał za osłonę wraz z tłumikiem, co raczej w/g mnie go dyskwalifikuje z zawodów. Makiety -PT 19
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.