Witam, nie bêdê siê rozpisywa³ jak znalaz³em siê na kursie w szkole CSUAV.PL i po co , opiszê czego musia³em siê naumieæ  aby w 45 minut napisaæ test sk³adaj±cy siê z 5 ró¿nych segmentów i dalej egzamin praktyczny.
1. Mechanika lotu
- Si³a no¶na
- Profil ¶mig³a / skrzyd³a
- Opór modelu
- Przeci±gniêcie
- Ci±g ¶mig³a
- Zasady sterowania modelem
- Elektronika i systemy sterowania
- Akumulatory
- Silniki i sprawno¶æ
- Aparatury
- Transmisja video FPV
2. Zasady wykonywania lotów
- Temperatura
- Ci¶nienie
- Prêdko¶æ
- Wysoko¶æ max
- Wiatr
- Pole magnetyczne
- Burza magnetyczna
- Deklinacja magnetyczna
3. Bezpieczeñstwo i sytuacje niebezpieczne
4. Cz³owiek jako pilot i operator UAV – ograniczenia i mo¿liwo¶ci
- Obowi±zkowe badania
- Choroby
- pierwsza pomoc
Do tych punktów by³o prosto , no w miarê prosto. Najbardziej mnie wci±gn±³ w rozszerzanie wiedzy punkt 5. Pan z PA¯P Polska Agencja ¯eglugi Powietrznej, rozda³ mapy lotnicze pokaza³ jak je czytaæ , powiedzia³ ¿e w ogóle lepiej nie lataæ, co nam grodzi, jakie kary itp. . Normalnie SZOOOKKKKK!!!!
5. Przepisy ruchu lotniczego
- Przepisy i procedury ruchu lotniczego
- Struktura Przestrzenie powietrznej , co to jest FIR Warszawa.
- AIP Polska czyli zbiór informacji lotniczych
By³o trudno ale zaliczy³em, minê³o kilka dnia, a ju¿ nasza firma www. Dronyplock.pl ma zlecenia , chyba siê op³aca³o.
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//