Zobacz temat
RC Płock :: Sprawy bieżące :: Zdjęcia i filmy
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
pokochać latanie
stawoj
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17.03.2016 17:09
modelarz


Postów: 1358
Data rejestracji: 18.05.08

Nie modelarskie ale z płockiego lotniska.
Często słyszałem stwierdzanie, że ktoś zakochał się w lataniu szybowcem. Postanowiłem sprawdzić osobiście w czym dokładnie można się zakochać Smile
Parę tygodni na płockim lotnisku z kamerami w ręku i kilkanaście godzin w powietrzu w kabinie szybowca oraz kilkadziesiąt godzin montażowych pozwoliły stworzyć dokument, w którym choć trochę chciałem przybliżyć to co czuje i widzi pilot szybowca.

Kamery nigdy w całości tego nie oddadzą ale wiem już na pewno, że w lataniu szybowcem naprawdę można się zakochać.
Nigdy nie przypuszczałem, że doświadczę takich wspaniałych widoków, które powodowały, że nie chciało się wracać na ziemię.

link do filmu: https://www.youtu...N8zfZLP3Vw

pozdrawiam
Wojtek
Edytowane przez stawoj dnia 17.03.2016 17:09
 
Andy
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17.03.2016 21:28
Awatar

Moderator


Postów: 1536
Data rejestracji: 07.12.08

No i pełna profeska - OK
Andy rcradom.pl/admin/foto/stukas.gifrcradom.pl/admin/foto/corsair4.gif
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz

- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
 
lesiu7
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17.03.2016 21:54
Awatar

modelarz


Postów: 342
Data rejestracji: 15.11.14

Bardzo fajny montaż, muzyka, temat oraz bardzo fajne widoczki - gratulacje.
 
SlavikS
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17.03.2016 22:25
Awatar

Administrator


Postów: 1946
Data rejestracji: 20.05.08

Pasażer na gapę odwdzięczył się pięknym filmem - zajeb....e OK
To się nadaje do "dorosłej" telewizji - obejrzałem z wielką przyjemnością.
Sławek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
robloz
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18.03.2016 17:49
Awatar

Moderator


Postów: 1950
Data rejestracji: 19.05.08

Super film, nawet ja się załapałem. OK
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
grkaminski
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 18.03.2016 18:57
Awatar

modelarz


Postów: 63
Data rejestracji: 04.03.09

Gratuluje, Wojtek - piękna, profesjonalna robota!
Grzegorz
-------------------------
Spektrum DX6i
CopterX 450SE v2
Lama v3
Hurricane 550
Akrobacik Raven
Pitts Samson
Hawker Hurricane ESA
Warsztat - Extra 300
 
stawoj
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18.03.2016 21:45
modelarz


Postów: 1358
Data rejestracji: 18.05.08

dzięki panowie Smile
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Latanie na zboczu Modelarskie 24 21.02.2014 12:49
Dzisiejsze latanie Modele FPV 3 14.10.2013 22:12
Latanie Kopterem Zdjęcia i filmy 3 11.05.2013 21:49
ekstremalne latanie na szybowcach Zdjęcia i filmy 2 16.12.2012 10:37
Latanie halowe 2012/2013 Umawiamy sie na latanie 3 06.11.2012 19:17
statystyka