Chcia³em siê podzieliæ z wami krótk± relacj± z modernizacji pierwszego modelu wy¶cigowego wielowirnikowca. Relacja niestety nie jest tak dostojna jak reszta modeli tutaj budowanych ale mo¿e akurat komu¶ siê spodoba
Pierwotnie model zbudowany by³ na ramie racingowej i mia³ byæ quadem zapasowym w razie awarii mojego g³ównego modelu.
Czê¶ci pierwotne:
Rama: Realacc X210 PRO
Silniki: Racerstar BR2205S PRO 2300kv
ESC: Racerstar 30A Lites
FC: Omnibus F4 V2 PRO
PDB: Diatone 7.3
VTX: Eachine TX526
RX: Frsky XSR
Kamera: XAT600 HS1177
Same silniki zrobi³y sie ju¿ dla mnie za s³abe ze wzglêdu na moc g³ównego modelu na ramie Gorilla dlatego mysla³em ju¿ od d³uzszego czasu je wymieniæ. Jako, ¿e ci±gnê³o mnie te¿ trochê do ramy freestylowej to tak± te¿ dokupi³em.
Pierwsze spojrzenie na now± ramê i szukanie niedoróbek.
No i niestety znalaz³y siê takie. Uchwyty boczne kamerki fpv by³y za niskie o 1-2mm przez co uchwyt wypada³ z ramy i by³ niemo¿liwy do monta¿u. Problem rozwi±za³ siê po paru minutach projektowania i drukowania.
Robi³em ju¿ kiedy¶ podstawkê pod gopro dla znajomego który posiada tak± sama ramê wiêc podstawka by³a juz prawie gotowa. Na zdjêciu jeszcze wersja beta która wymaga³a kilku poprawek ale finalnie jest ju¿ ok.
I przymiarka do ramy.
Nowe silniki - a¿ ¿al by³o kabelki ucinaæ
Silniki by³y niedrogie ale ¿eby tak oszczêdzaæ
Paj±czek
Ca³y paj±czek regli, fc i pdb niestety nie pasowa³ idealnie pod now± ramê i trzeba by³o powyd³u¿aæ przewody pr±dowe miedzy reglami a fc. Zabrak³o odrobinê czerwonego przewodu wiêc trzeba by³o sobie poradziæ czarnym. Oby nie zem¶ci³o siê to w przysz³o¶ci
I pierwsze przymiarki os³on aluminiowych na regularoty.
Ostatnie przymiarki przed za³o¿eniem górnego pok³adu i zdjêcia finalnego.
Gotowy model. Nie mogê siê co¶ doczekaæ przesy³ki z niebiesk± obudow± kamerki i s³upkami wiêc zosta³ ju¿ z³o¿ony ¿eby nie czekaæ w nieskoñczono¶æ na chiñskie paczki.
Model zosta³ ulotniony. Dzia³a i zachowuje siê ca³kiem przyzwoicie. A co najwa¿niejsze silniki maj± takiego kopa, ¿e hierachia w stadzie mo¿e zostaæ zachwiana