| 
 F-16   EPP 
 | 
| krzysztof | 
 Dodany dnia 30.11.2012 10:41 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 68 
Data rejestracji: 03.05.11 
  | 
Witam   
Oto nowe wyzwanie jak na razie mam wyciête i w³o¿one prêty wêglowe .Je¶li poleci to docelowy zamiar jest owiniêcie epp  
aby uzyskac profil F-16   jak real....   Dodatkowo zostanie oklejony foli± z nadrukiem.Ju¿ rozmawia³em z firm± graficzna i nawet dostane upust bo to pierwsze takie  zlecenie  tego typu ....ALE ALE zobaczê jaka bêdzie waga na koniec . 
co  do wymiarów  tê  
Rozpiêto¶æ-750mm 
d³ugo¶c- 1000mm 
co do napêdu zobacze jeszcze. 
  
                                            
 
Edytowane przez Andy dnia 30.11.2012 12:23
 LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2  
 F6TB V3 6-CH 2,4GHz z  IS-6R - FHSS - Fly-Dream  
 
WILGA  EPP 
Orion    EPP 
Delfin EPP   
Messerschmitt Bf 109  EPP 
Wilga Na polskim niebie  EPP 
 
Pozdrawiam Krzysztof | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Andy | 
 Dodany dnia 30.11.2012 12:17 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 1402 
Data rejestracji: 07.12.08 
  | 
Ooooo widzê, ¿e i w P³ocku rusza produkcja depronowych odrzutowców.   
 
Przy do³o¿eniu do deskolota materia³u do pe³nych profili, to niestety jego masa znacznie wzro¶nie. 
No w³a¶nie, a czym planujesz napêdzaæ ten model? 
 
Trzymam kciuki za projekt i ulotnienie.  
 
Edytowane przez Andy dnia 30.11.2012 12:25
 Andy    
_____________________ 
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz 
 
- T-REX 500 ESP - AirWolf 
- T-REX 500 GF - Hughes 500E 
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF 
- Katana MD - Precision Aerobatics 
- F4U-1D Corsair 50 ARF 
- EXTRA 300 MM 
- Pitts Python - Haikong Model 
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| krzysztof | 
 Dodany dnia 30.11.2012 15:31 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 68 
Data rejestracji: 03.05.11 
  | 
W³asnie  czym hm...napêd tunelowy jest w planach zobacze  jaka bedzie gramatura na koniec .Mo¿e  na pierwsze napêd smig³owy... 
  
 LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2  
 F6TB V3 6-CH 2,4GHz z  IS-6R - FHSS - Fly-Dream  
 
WILGA  EPP 
Orion    EPP 
Delfin EPP   
Messerschmitt Bf 109  EPP 
Wilga Na polskim niebie  EPP 
 
Pozdrawiam Krzysztof | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Andy | 
 Dodany dnia 30.11.2012 20:47 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 1402 
Data rejestracji: 07.12.08 
  | 
Napêd EDF w tego rodzaju modelu raczej nie do zastosowania. Jak sama nazwa wskazuje - tunelowy - musi on byæ umieszczony w tunelu o odpowiednich rozmiarach, aby wytworzyæ odpowiedni przep³yw powietrza. Niestety w depronowych "deskolotach" konstrukcja na to nie pozwala. Ale jak zmienisz konstrukcjê na pe³ne przekroje to tak. Sam jestem ciekaw efektu. 
Napêd na ¶migie³ko sprawdza siê doskonale - trzeba tylko dobraæ silniczek o w³a¶ciwych parametrach. 
 Andy    
_____________________ 
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz 
 
- T-REX 500 ESP - AirWolf 
- T-REX 500 GF - Hughes 500E 
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF 
- Katana MD - Precision Aerobatics 
- F4U-1D Corsair 50 ARF 
- EXTRA 300 MM 
- Pitts Python - Haikong Model 
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| krzysztof | 
 Dodany dnia 30.11.2012 21:42 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 68 
Data rejestracji: 03.05.11 
  | 
To   jest pianka epp tunel tak zaczo³em robic kopyto ale to tamat odleg³y.A  silniki mam tak  
Wilga 1  Silnik Emax C2822 KV1200 - 170W - CF2822   
wilga  2   Silnik Emax GF2215/20 KV1200 - 270W  
orion  Silnik C2826/09 KV1900 - 260W - SilverBlue  
wiec do testu cos tam mam
 
Edytowane przez krzysztof dnia 30.11.2012 21:44
 LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2  
 F6TB V3 6-CH 2,4GHz z  IS-6R - FHSS - Fly-Dream  
 
WILGA  EPP 
Orion    EPP 
Delfin EPP   
Messerschmitt Bf 109  EPP 
Wilga Na polskim niebie  EPP 
 
Pozdrawiam Krzysztof | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Andy | 
 Dodany dnia 02.12.2012 19:38 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 1402 
Data rejestracji: 07.12.08 
  | 
No to my¶lê, ¿e najkorzystniej warto by³oby zacz±æ testy od silniczka nr 3. Do tego rodzaju modeli wykorzystuje siê ma³e, acz wydajne silniczki wysokoobrotowe. 
Preferowanym silniczkiem na ¶wiecie do tych modeli jest: 
 
http://www.giants...02397.html 
ze ¶migie³kiem pchaj±cym 6 x 4. Sam u¿ywam takiego w depronowym SU-37: 
 
 
 
 
Edytowane przez Andy dnia 02.12.2012 19:41
 Andy    
_____________________ 
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz 
 
- T-REX 500 ESP - AirWolf 
- T-REX 500 GF - Hughes 500E 
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF 
- Katana MD - Precision Aerobatics 
- F4U-1D Corsair 50 ARF 
- EXTRA 300 MM 
- Pitts Python - Haikong Model 
- w ci±g³ej budowie SZD 39 Cobra 17 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Bienias | 
 Dodany dnia 05.12.2012 13:50 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 323 
Data rejestracji: 07.07.10 
  | 
Co do zastosowania napedu EDF do tego rodzaju modelu to siê nie zgodzê. Sam czyni³em próby tego rodzaju napedu i poza tym ze spalilem jeden silnik to model latal. Znacznie krocej niz na smigle, do tego mój depron wpada³ w takie wibracje "za¶mig³owe" ze po kilku sekundach pracy na pe³nych obrotach poprostu siê rozpada³ tu¿ za wylotem turbiny. Ogólnie nie polecam. Acz stosunek mocy do ciê¿aru mia³ daæ dobre wyniki.
 Bienias fan RC i 3D.   
 www.fpvplock.tk -moj blog   | 
|   | 
 | 
 | 
| krzysztof | 
 Dodany dnia 06.12.2012 13:25 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 68 
Data rejestracji: 03.05.11 
  | 
Witam zostane na pierwszy raz na ¶migle . Co do napêdu EDF to co¶ bêde testowac .Czekam na towar bo mam braki .. 
Pozdrawiam  
 LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2  
 F6TB V3 6-CH 2,4GHz z  IS-6R - FHSS - Fly-Dream  
 
WILGA  EPP 
Orion    EPP 
Delfin EPP   
Messerschmitt Bf 109  EPP 
Wilga Na polskim niebie  EPP 
 
Pozdrawiam Krzysztof | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| krzysztof | 
 Dodany dnia 13.12.2012 14:36 
 | 
 
  
modelarz 
 
  
Postów: 68 
Data rejestracji: 03.05.11 
  | 
Pierwsze koty za p³oty   Model  polecia³ ale  ma³a pomy³ka i jest uszkodzony z w³asciwie to z³e wywa¿enie da³o Efekt katastrofy 
trzeba bedzie naprawic i wyci±gaæ wnioski z tego ... 
obecnie  uszkodzony  
  
  
tak  wyglada³ przed  katastrofa 
 LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2  
 F6TB V3 6-CH 2,4GHz z  IS-6R - FHSS - Fly-Dream  
 
WILGA  EPP 
Orion    EPP 
Delfin EPP   
Messerschmitt Bf 109  EPP 
Wilga Na polskim niebie  EPP 
 
Pozdrawiam Krzysztof | 
|   | 
 
 
 |