F-16 EPP
|
krzysztof |
Dodany dnia 30.11.2012 10:41
|

modelarz

Postów: 68
Data rejestracji: 03.05.11
|
Witam
Oto nowe wyzwanie jak na razie mam wycięte i włożone pręty węglowe .Jeśli poleci to docelowy zamiar jest owinięcie epp
aby uzyskac profil F-16 jak real....  Dodatkowo zostanie oklejony folią z nadrukiem.Już rozmawiałem z firmą graficzna i nawet dostane upust bo to pierwsze takie zlecenie tego typu ....ALE ALE zobaczę jaka będzie waga na koniec .
co do wymiarów tę
Rozpiętość-750mm
długośc- 1000mm
co do napędu zobacze jeszcze.

Edytowane przez Andy dnia 30.11.2012 12:23
LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2
F6TB V3 6-CH 2,4GHz z IS-6R - FHSS - Fly-Dream
WILGA EPP
Orion EPP
Delfin EPP
Messerschmitt Bf 109 EPP
Wilga Na polskim niebie EPP
Pozdrawiam Krzysztof |
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 30.11.2012 12:17
|

modelarz

Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08
|
Ooooo widzę, że i w Płocku rusza produkcja depronowych odrzutowców. 
Przy dołożeniu do deskolota materiału do pełnych profili, to niestety jego masa znacznie wzrośnie.
No właśnie, a czym planujesz napędzać ten model?
Trzymam kciuki za projekt i ulotnienie.
Edytowane przez Andy dnia 30.11.2012 12:25
Andy  
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz
- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17 |
|
|
|
krzysztof |
Dodany dnia 30.11.2012 15:31
|

modelarz

Postów: 68
Data rejestracji: 03.05.11
|
Własnie czym hm...napęd tunelowy jest w planach zobacze jaka bedzie gramatura na koniec .Może na pierwsze napęd smigłowy...
LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2
F6TB V3 6-CH 2,4GHz z IS-6R - FHSS - Fly-Dream
WILGA EPP
Orion EPP
Delfin EPP
Messerschmitt Bf 109 EPP
Wilga Na polskim niebie EPP
Pozdrawiam Krzysztof |
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 30.11.2012 20:47
|

modelarz

Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08
|
Napęd EDF w tego rodzaju modelu raczej nie do zastosowania. Jak sama nazwa wskazuje - tunelowy - musi on być umieszczony w tunelu o odpowiednich rozmiarach, aby wytworzyć odpowiedni przepływ powietrza. Niestety w depronowych "deskolotach" konstrukcja na to nie pozwala. Ale jak zmienisz konstrukcję na pełne przekroje to tak. Sam jestem ciekaw efektu.
Napęd na śmigiełko sprawdza się doskonale - trzeba tylko dobrać silniczek o właściwych parametrach.
Andy  
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz
- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17 |
|
|
|
krzysztof |
Dodany dnia 30.11.2012 21:42
|

modelarz

Postów: 68
Data rejestracji: 03.05.11
|
To jest pianka epp tunel tak zaczołem robic kopyto ale to tamat odległy.A silniki mam tak
Wilga 1 Silnik Emax C2822 KV1200 - 170W - CF2822
wilga 2 Silnik Emax GF2215/20 KV1200 - 270W
orion Silnik C2826/09 KV1900 - 260W - SilverBlue
wiec do testu cos tam mam
Edytowane przez krzysztof dnia 30.11.2012 21:44
LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2
F6TB V3 6-CH 2,4GHz z IS-6R - FHSS - Fly-Dream
WILGA EPP
Orion EPP
Delfin EPP
Messerschmitt Bf 109 EPP
Wilga Na polskim niebie EPP
Pozdrawiam Krzysztof |
|
|
|
Andy |
Dodany dnia 02.12.2012 19:38
|

modelarz

Postów: 1539
Data rejestracji: 07.12.08
|
No to myślę, że najkorzystniej warto byłoby zacząć testy od silniczka nr 3. Do tego rodzaju modeli wykorzystuje się małe, acz wydajne silniczki wysokoobrotowe.
Preferowanym silniczkiem na świecie do tych modeli jest:
http://www.giants...02397.html
ze śmigiełkiem pchającym 6 x 4. Sam używam takiego w depronowym SU-37:
Edytowane przez Andy dnia 02.12.2012 19:41
Andy  
_____________________
DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz
- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17 |
|
|
|
Bienias |
Dodany dnia 05.12.2012 13:50
|

modelarz

Postów: 369
Data rejestracji: 07.07.10
|
Co do zastosowania napedu EDF do tego rodzaju modelu to się nie zgodzę. Sam czyniłem próby tego rodzaju napedu i poza tym ze spalilem jeden silnik to model latal. Znacznie krocej niz na smigle, do tego mój depron wpadał w takie wibracje "zaśmigłowe" ze po kilku sekundach pracy na pełnych obrotach poprostu się rozpadał tuż za wylotem turbiny. Ogólnie nie polecam. Acz stosunek mocy do ciężaru miał dać dobre wyniki.
Bienias fan RC i 3D.
www.fpvplock.tk -moj blog |
|
|
|
krzysztof |
Dodany dnia 06.12.2012 13:25
|

modelarz

Postów: 68
Data rejestracji: 03.05.11
|
Witam zostane na pierwszy raz na śmigle . Co do napędu EDF to coś będe testowac .Czekam na towar bo mam braki ..
Pozdrawiam
LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2
F6TB V3 6-CH 2,4GHz z IS-6R - FHSS - Fly-Dream
WILGA EPP
Orion EPP
Delfin EPP
Messerschmitt Bf 109 EPP
Wilga Na polskim niebie EPP
Pozdrawiam Krzysztof |
|
|
|
krzysztof |
Dodany dnia 13.12.2012 14:36
|

modelarz

Postów: 68
Data rejestracji: 03.05.11
|
Pierwsze koty za płoty Model poleciał ale mała pomyłka i jest uszkodzony z własciwie to złe wyważenie dało Efekt katastrofy
trzeba bedzie naprawic i wyciągać wnioski z tego ...
obecnie uszkodzony


tak wygladał przed katastrofa
LANYU 6CH 2.4GHz - Mode 2
F6TB V3 6-CH 2,4GHz z IS-6R - FHSS - Fly-Dream
WILGA EPP
Orion EPP
Delfin EPP
Messerschmitt Bf 109 EPP
Wilga Na polskim niebie EPP
Pozdrawiam Krzysztof |
|
|