Wczoraj dokoñczy³em do¶æ d³ugo odk³adane modele z "kartonu" - T-38 i Predatora.
Jak wiadomo model Piotra K. lata³ ³adnie wiêc mój dosta³ osprzêt i te¿ bêdzie lataæ mo¿e ju¿ dzisiaj.
T-38 le¿a³ na pó³ce chyba ze 3 miesi±ce wiêc nabra³ mocy urzêdowej i tak¿e dosta³ osprzêt i SILNIK 3900KV ze ¶mig³em 4,5x4,5 i czeka na ulotnienie. Liczê, ¿e je¶li poleci to powinien osi±gaæ niez³e prêdko¶ci. Bojê siê tak¿e o ster wysoko¶ci bo wg. projektu jest na niestandardowym wale z rurki wêglowej i do niego przyklejone s± depronowe elementy lotek. Na ulotnienie muszê wyszukaæ jaki¶ dzieñ z pustym pasem modelarskim - bo jak wiadomo pora¿ki lepiej ponosiæ bez ¶wiadków - wszak¿e model pochodzi z gotowego oblatanego projektu natomiast w oryginale posiada³ inny silnik ni¿ ja zastosowa³em. Bojê siê o temperaturê jak± osi±ga ten inrunner ale mo¿e przelatuj±ce powietrze troszkê go sch³odzi.
[img][/img]
Edytowane przez Bienias dnia 06.04.2011 23:17
PS. a tak przy okazji, modeli coraz wiêcej, nowych ludzi te¿, pogoda coraz lepsza, mo¿e przed ¦wiêtami jakie¶ otwarcie sezonu?
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
Trochê dyskusja nie w temacie, ale muszê przyznaæ, ¿e oblatywanie modeli faktycznie lepiej ogl±da siê z "lo¿y" ni¿ z perspektywy oblatywacza
Sezon powoli warta³oby otwieraæ - jak otwarcie zrobimy po 10 kwietnia to "lo¿a szyderców" bêdzie mog³a obejrzeæ kolejn± próbê ujarzmienia mojej ¿ó³tej æmy - powsta³a niczym feniks z popio³ów Puki co znikam na tydzieñ zakoñczyæ sezon narciarski. Jak bêdzie dostêpny net i jeszcze bêdê ¿y³ to wieczorkami bêdê on-line i mo¿emy zrobiæ nastêpn± edycjê zakupów. Jak nie, to kolejna edycja dopiero po 10.
Wracaj±c do modeli Paw³a - bardzo fajne konstrukcje. Jestem ciekaw jak to bêdzie ¶migaæ. No i trochê mnie te fotki zbudowa³y bo wygl±da na to, ¿e nie tylko u mnie taki ba³agan zostaje po budowie
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
Ale T-38 lata...silnik daje sobie rade w pionie w chmury regiel jest goracy jak chilera (45A) a pakiet starcza na 8 -10 minut oszczednego latania. Pieknie sie zachowuje w powietrzu - precyzyjnie i przewidywalnie a do tego oczywiscie jest dosc szybki. CZAD! Az mi sie chce go pomalowac...
Film z wczorajszego wietrznego oblotu: YouTube Video
P.S.
Do dzisiaj - jak zacz±³em szukaæ malowania - ¿y³em w przekonaniu ¿e zrobi³em F-20...Strasznie ma³o mia³em informacji i zdjêæ ale nie pasowa³y mi profile skrzyde³ - gdzie¶ na ok³adce ksi±¿ki o lotnictwie zobaczy³em moje skrzyd³a i bach! MAM Talona (T-38 Talon). Ekstra - tylko wie¶ posz³a bo w filmie jest f-20
Edytowane przez Bienias dnia 06.04.2011 23:21