A to VERVO II. To drugi taki akrobat na naszym pasie, a z ostatnich informacji wiem, ¿e buduje siê ju¿ trzeci. Oblot jak najbardziej udany, a o w³a¶ciwo¶ciach lotnych i spostrze¿eniach pewnie przeczytamy w temacie po¶wiêconym jego budowie. Model piêknie wykonany.
Tomek odwiedza nas rzadko ale gdy ju¿ przyjedzie to z samochodu wyci±ga nowy model. Po ostatnich dwóch szybowcach my¶leli¶my , ¿e bêdzie zmiana na co¶ innego. Nic mylnego, do hangaru przyby³ nowy ASW -28 kupiony z ca³ym wyposa¿eniem. Model lata³ i w sesji rannej i popo³udniowej a o w³a¶ciwo¶ciach lotnych modelu mo¿e napisze sam Tomek w komentarzach.
Katana jak widaæ nie mia³a dobrego dnia. Kiedy model akrobacyjny przy robieniu pêtli wpada w korkoci±g to co¶ tu nie gra. Robercie czy dasz 4 szanse temu modelikowi ? :)
Katanka idzie do piwnicy, mo¿e nabierze rozumu i da siê pilotowac poprawnie . A tak na powa¿nie bêdzie naprawiona i zjawi siê na niebie tylko nie wiem kiedy. Co do korkoci±gu to podej¿ewam, ¿e mia³a za ma³± prêdko¶æ w górnej czê¶ci pêtli i uleg³a przeci±gniêciu, no bo co mog³o byc innego? Wprawdzie uda³o mi siê j± wyprowadziæ, ale "zwinê³a" siê w drug± stronê i gleba.
A to szkoda, ¿e znowu "trapi± j±" jakie¶ dolegliwo¶ci. Robertino, moja lata (jak dla mnie) doskonale i jest teraz dla mnie najbardziej ulubionym modelem. Wierzê, ¿e i Twoja zostanie naprawiona i wróci do ³ask jeszcze w tym sezonie - trzymam kciuki.
Dodaj komentarz
Zaloguj siê, aby móc dodaæ komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani u¿ytkownicy mog± oceniaæ zawarto¶æ strony
Z bals± jest problem i to nie tylko z cen± ( jest mniej wiêcej wszêdzie zbli¿ona) ale i z jako¶ci±. Zamawia³em ostatnio jako standard ale to bardziej ¶rednio twarda i krucha.