Bardzo dziwnie z t± nasz± "lotn±" pogod±. Jednego dnia chce g³owy urywaæ a drugiego nawet listkiem nie ruszy. Tym samy i my tak co drugi dzieñ odwiedzamy lotnisko.
Przedstawiam wam naszego nowego kolegê Sebastiana ze swoim pierwszym model RC Thunderbirdem. Model klasycznego trenerka ze skrzyd³ami bez lotem z lekkim wzniosem. Skrzyd³o to wygiêta p³ytka na kszta³t profilu. Na forum mogli¶my przeczytaæ , ¿e model nie bardzo chce lataæ. Po poprawnym ustawieniu wszystkich sterów model wzbi³ siê w powietrze.
Drugi, nowy model to polski wojskowy dwup³atowiec SPAD XIII . Oczywi¶cie to model ESA w klasie WWI. Model ma znakomite w³a¶ciwo¶ci lotne. Jest bardzo zwrotny ale potrafi te¿ powoli, majestatycznie prezentowaæ siê publiczno¶ci :) Na razie jest piêkny.
Witam Sebastiana,nadmieniê ¿e ja te¿ zaczyna³em tym szybowczakiem (jak mnie Wojtek dopad³ po drugiej stronie lotniska)pó¿niej stary Miko³aja przej±³ go .Fajnie lata³ ,na pocz±tek dobry. tylko ster kierunku do powiêkszenia
Ano w³a¶nie co¶ mi siê kojarzy³o, ¿e kiedy¶ ju¿ widzia³em ten model (szybowiec). Nie chcia³ lataæ, bo mia³ odwrotnie rewers od wysoko¶ci Teraz ju¿ lata, ale ten silniczek jaki¶ taki s³aby siê wydaje i pakiet 650 starczy³ na jakie¶ 3 minuty. Ty magneto wymienia³e¶ w nim silnik, czy na tym lata³e¶??
ja zmieni³em z czasem na 3 fazowy i da³em pakiet 3s 1600,a orginalny silnik daje radê przy bezwietrznej pogodzie.Jak co¶ to mi osta³y siê jeszcze skrzyd³a do niego
Z bals± jest problem i to nie tylko z cen± ( jest mniej wiêcej wszêdzie zbli¿ona) ale i z jako¶ci±. Zamawia³em ostatnio jako standard ale to bardziej ¶rednio twarda i krucha.